Followers

17. júla 2017

My summer loves

Ahojte,
Dnes tu pre Vás mám nový článok, v ktorom Vám ukážem pár mojich obľúbených produktov alebo vecí, ktoré som si za poslednú dobu, hlavne za posledné dva-tri mesiace,  obľúbila. Nie je ich síce veľa, ale aj málo Vám môže pomôcť a inšpirovať Vás. Tak bez ďalšieho obkecávania poďme na to.
   
 1. Garnier - 24 H Hydratačný krém
Tento krém som  si kúpila si pred mesiacom a musím povedať, že za tú krátku dobu som si ho obľúbila natoľko, že už iný skoro vôbec nepoužívam. Je na normálnu a zmiešanú pleť. Má Vašu pleť hydratovať a to spĺňa na 100 percent. Aj keď som ešte veľmi mladá na vrásky, divili by ste sa, keby mi ich naozaj „vyhladilo“? Na čele som mala vrásky alebo to volajte „ryhy“, ako chcete, a keď som začala používať tento krém, veľa z nich zmizlo a moja pleť je naozaj jemnejšie. Používam ho síce len večer a neviem Vám na 100 percent povedať, že práve vďaka tomuto krému mi tie moje „vrásky“ zmizli, no každopádne za 3,50 sa tento krém oplatí aspoň vyskúšať.


2. Avon – Foot works
Musím Vám povedať o ďalšom kréme, tentokrát však na nohy. Všetci to dobre poznáme, hlavne dievčatá. Je leto a to znamená bosé a odhalené nohy, chodidlá a päty. Ja osobne s drsnými chodidlami problém nemá, vďaka Bohu za to, ale tento krém ja naozaj dobrý. Je na zjemnenie chodidiel a taktiež funguje tak, ako má. Ja ho síce nepoužívam každý deň, ale taktiež za tu cenu stojí. Môj ocino má trochu problém s drsnými chodidlami, a tak som rozmýšľala, že mu ho podarujem, nový samozrejme.
Určite ak si chodidlá brúsite, hocijakým spôsobom, mali by ste ich potom natrieť, hydratovať, a ja si osobne myslím, že tento krém je aj na niečo také dobrý. Veď vlastne ono to je hydratačný krém, koniec koncov, hh.
A zabudla som dodať, že je to vlastne krém na noc. Niečo ako nočná kúra na vaše chodidlá. Ja si to natieram aj cez deň a večer si na nohy obujem také tie chlpaté ponožky aby som to nemala všade na plachte a paplóne.
3. Balea - sprej na ochranu vlasov
Ja patrím k ľuďom, lepšie povedané k dievčatám, ktoré svoje vlasy často vystavujú teplu. Nemyslím tým fén, pretože ten nepoužívam, ale hovorím skôr o kulme alebo žehličke na vlasy. Moje vlasy sú hrozné. Majú zlú kvalitu, rýchlo sa mastia a sú riedke. Odjakživa. Nech robím čo robím, objem do nich nenaženiem nikdy a v noci sa mi pokrútia každý vlas do inej strany, taktiež mi veľmi elektrizujú a ráno nemám veľa času vymýšľať čo s nimi. Ja nosím rada vlasy rozpustené. 95% času mám vlasy rozpustené, doma nie, hh. Tak si predstavte, že sa ráno zobudíte s nepoddajnými, rozstrapatenými a divne stojacími vlasmi.. čo urobíte? Siahnete po žehličke a vyžehlíte ich. Tak aspoň docielim, že všetky idú tým istým smerom a sú rovné. No a práve preto používam rôzne prípravky na ochranu pred teplom. Už pre tým som mala takýto produkt od Balea, možno som Vám ho už nie kedy ukazovala, a vyhovoval mi. Tak som jednoducho siahla po tomto. Vlasy má chrániť nie len pred žehličkou, ale aj pred fénom či kulmou. 

4. Laky na nechty
Ja si cez školský rok laky takmer vôbec nelakujem. Mám ich nalakované priesvitným spevňovačom nechtov a možno ak idem na nejakú akciu alebo sú dlhšie prázdniny (zimné napríklad), tak si ich nalakujem aj normálnym lakom. Musím však povedať, že som na lakovanie nechtov lenivá. Nechce sa mi ich lakovať a potom o pár dní odlakovať a opäť nalakovať. Toľko zbytočného času nemám. Ja by som potrebovala lak, ktorý vydrží aspoň dva týždne, hh. Ak si hovoríte prečo si nedám spraviť nechty, tak je to pretože po prvé nemám toľko zbytočných peňazí, po druhé nemôžem mať veľmi dlhé nechty, po tretie umelé nechty sa mi nepáčia a gélové neviem no a po štvrté, mne sa moje nechty páčia také, aké sú. Tým myslím, že majú dobrý tvar a dĺžku. Možno sú troch lámavé, to áno, ale aj tak.
Minule som bola v DM drogérii kúpiť darček pre kamarátku a narazila som tam na čerstvo pridaný stojan s novou kozmetickou značkou Trend i tup, ktorá spadá pod  DM. Našla som tam tento krásny, fialový a hlavné matný(!!!) lak na nechty. Keďže nikdy pred tým som lak od tejto značky nemala, nevedela som čo mám čakať. Stál 2,50 (alebo nejak takto), tak som si ho vzala na skúšku a musím povedať, že to vôbec neľutujem. Už som si ním nechty lakovala dvakrát a je výborný. Ani výdrž nie je zlá. Na nechtoch vydrží aj päť dní a to svoje ruky vystavujem vode často, pretože ich umývam, umývam si tvár, umývam sa celá, umýva riad a taktiež aj svojho psa, hh. Na krajíčkoch sa postupne zmylo pár kúskov, ale na nejakých nechtoch je po týždni stále celý! Síce to nie je taký ten matne matný lak, ale za tú cenu je to úžasné a už mierim do drogérie po ďalšie.

Ako porovnanie tu mám tento lak od Gabriella Salvete, ktorý som dostala od kamarátky, takže neviem ani koľko stál, ale od tejto značky by človek čakal viac. Keďže je taktiež matný, veľmi som sa naňho tešila. Použila som ho síce iba raz a neviem či ho použije znova. Má taký divný finiš  a nevyzerá najlepšie. Pôsobí viac matne ako ten od trend i tup, to áno, ale nie je najlepšie pigmentovaný a pripadá mi, že vytvára niečo ako huľky po nalakovaí. Každopádne sa mi tento odtieň na leto veľmi páči a asi mu dám ešte šancu.

5. Balea – Anti-Pickel-Peel mask
Zlupovacia pleťová maska na nečistú problematickú pleť
Ak ste si nevšimli, tak jeden z najnovších hitov internetu bola práve takáto čierna maska, ktorá Vám má z pleti vytiahnuť póry. Niektoré dievčatá si to objednali z Ázie a hneď potom to oľutovali, pretože to nemohli z tváre stiahnuť. Videla som aj niekoľko návodov na prípravu takejto masky, ale nechcela som to skúšať. Živočíšne uhlie a lepidlo? Radšej nie. Možno aj táto maska obsahuje lepidlo, ale pevne verím, že nie je toxické alebo niečo podobné.
Ale k maske.. ja mám problém s upchanými pórmi a práve preto som si túto masku z DMka kúpila. Stále 0,99 eur, čiže aj keby mi nevyhovovala, tak by ma to tak neštvalo. Maska je poľa mňa celkom fajn, ale nie na celú tvár. Prvýkrát som si aplikovala na celú tvár a jej odstraňovanie ma fakt bolelo. Síce mi nevytiahla úplne všetky póry, no musím povedať, že ich vytiahla celkom dosť. Druhýkrát som ju aplikovala len na čelo, nos a okolie úst a brady. To už pre mňa bolo prijateľnejšie.
Preto je na Vás ako masku budete používať, ale myslím si, že aj tak Vám ju vlastne na celú tvár netreba. Čiže nakoniec je táto maska tiež celkom výhodná kúpa.

6. Rúže
Keď som už bola v drogérii pri tom novom stojane, nemohla som si nevšimnúť rúže. Hlavne matné, samozrejme. Vybrala som si tento odtieň, taktiež na otestovanie. Rúž je dobre pigmentovaný a matný. Taktiež nebol vôbec drahý. Svedčí o tom aj jeho výdrž. Pitie prežil celkom dobre, ale cez jedlo už neprešiel. Možno to bolo kvôli jablku, to uznávam, ale aj tak. Podľa mňa majú rúže od Essence lepšiu výdrž.
Aj tento druhý od Essence patrí k mojim obľúbeným. Čo je matné, to je moje obľúbené, hh. Ale nie. Mám rada takéto odtiene aj keď rúže nenosím každý deň. Obidve sú dobre pigmentované, sú za super cenu, Essence vydrží viac, ale obidva voňajú úžasne! ..no to sa od rúžu asi až tak neočakáva, či?




7. Kraťasy a nohavice
Tentokrát tu pre Vás mám aj oblečenie. Ja milujem obtiahnuté nohavice, ktoré dobre sedia na mojej postave, no toto leto som si obľúbila aj takéto voľno nohavice a kraťasy. Prúžkované sú z H&M, tak ako aj ružové, dlhé nohavice a tie druhé kraťasy sú z New Yorker-u.
Pri týchto nohaviciach si ale stále nemôžem pomôcť a vždy keď ich mám, pripomínajú mi pyžamo, hh.
8. Topánky
A keďže som Vám už ukázala oblečenie, mám tu pre Vás aj topánky. Ja topánky na podpätkoch často nenosím, skoro vôbec, musím povedať, že tieto topánky milujem! Keďže majú hrubý podpätok sú pre mňa prijateľnejšie. Presne takéto topánky sa mi páčia a topánky ako tieto som hľadala už dlhšiu dobu až som ich našla v Gate za 19,98. No nekúpte ich.
Ani neviete koľko času mi dalo kým som tie topánky vyfotila, pretože som netušila ako ich uložiť,hh.

Toto boli moji letní obľúbenci. Keďže leto začalo celkom skoro, používam ich už vlastne ešte od "jari". Pred mesiacom sme sa mali všetci roztopiť kvôli tomu teplu a teraz keď je už leto, počasie je škaredé. Za seba musím povedať, že mi to nevadí. Ja mám rada aj dážď aj búrky, ale keď som doma. Veď predsa aspoň máte o dôvod viac ostať doma, pozerať seriál, čítať alebo sa len tak flákať! Na druhej strane môžete robiť aj užitočné veci a byť produktívni.. napríklad napísať články.
Určite mi dajte v komentároch vedieť aké počasie je tam kde bývate. Taktiež mi môžete napísať Vaši letní obľúbenci alebo či máme rovnakých obľúbencov.
Užite si prázdniny, ale hlavne opatrne! 
Nájdete ma tu:
Ask>> suzieT_blog
Meil>> suziet.blog@gmail.com
                                                                                                                                                          Suzie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára