Followers

24. júla 2017

My favourite teen dramas

Ahojte,
dnes som sa rozhodla napísať Vám, podeliť sa s Vami, s pár nápadmi na seriály, ktoré by sa Vám mohli páčiť. Predpokladám, že drvivá väčšina ich už pozná, videla ich, ale možno sa nájde niekto, kto o niektorom seriály nepočul a zapáči sa mu. To by som bola veľmi rada, ale každopádne budem rada aj keď sa v komentároch budem zhovárať o týchto seriáloch. 
Ale prečo som vlastne začala písať tento článok? Odpoveď je naozaj jednoduchá. Je leto. Máme veľa voľného času. Ráno nemusíme vstávať do školy. Počasie nie je vždy ideálne. A práve preto som sa rozhodla podeliť sa s Vami o to. Myslím si, že veľa ľudí sa cez prázdniny aspoň raz nudí, a preto Vám prinášam list mojich obľúbených seriáloch, ktoré si môžete cez prázdniny pozrieť..ak ste ich ešte nevideli. Ale poďme už na to.


1. The Vampire Diaries
Myslím si, že veľa z Vás už o tomto seriály minimálne počuli. Z názvu Vám určite dôjde, že ide o seriál s upírmi. Zhodou okolností, ja som tento seriál začala pozerať dva roky dozadu a taktiež boli letné prázdniny. A hádajte čo.. taktiež som sa nudila a rozhodovala som sa medzi Upírskymi denník a Teen Wolf-om. Nakoniec som sa rozhodla pre TVD a neoľutovala som to. 
Upírske denníky je americký fantasy-"hororový" seriál, ktorý my taktiež knižnú predlohu od autorky L. J. Smith. Seriál získal niekoľko nominácii a ocenení. 
Príbeh sa zameriava na Elenu (Nina Dobrev), študentku strednej školy, ktorej zomreli rodičia pri autonehode a ona vyviazla len tak tak. Zamiluje sa do upíra Stefana Salvatore-ho (Paul Wesley). No Stefan má brata, Damona (Ian Somerhalder), ktorý je taktiež riadny kus chlapa a to spôsobuje Elene komplikácie. 
Všetko sa odohráva v Mystic Falls, v ktorom sa nestretnete len s upírmi, ale aj s čarodejnicami či vlkolakmi, sirénami alebo inými nadpozemskými stvoreniami. Príbeh sa postupne stupňuje a vyvrcholí v poslednej, ôsmej sérii, ktorou končí.
Ja som tento seriál milovala, ale koniec ma prekvapil. Nečakala som nič podobné a poporavde som bola aj docela sklamaná. Ale všetko raz končí a určite ďalšie predlžovani by bolo len zbytočné a seriálu by vôbec nepomohlo.


2. Pretty Little Liars
Tento seriál taktiež patrí medzi tie, ktoré veľa z Vás už určite pozná a predpokladám, že aj videlo. Ani neviem ako som sa k tomuto seriálu dostala, ale predpokladám, že to bolo vďaka mojej kamarátke, ktorá ma naviedla aj na TVD. Ona je tak trochu "posadnutá" seriálmi, hh. 
Každopádne som si tento seriál obľúbila docela rýchlo, aj keď som si potom (teraz si už nespomínam prečo, asi kvôli inému seriálu) dala pauzu. Vtedy som videla tri série, ale nikde som nemala poznačené, na ktorom diely som presne skončila, a preto som začala seriál pozerať od tretej série ešte raz.
PLL je taktiež americký seriál napísaný podľa knižnej predlohy. Príbeh zachytáva život štyroch, neskôr piatich kamarátok, ktoré spája spoločné tajomstvo, o ktorom vedia len ony a bohužiaľ ešte niekto. Dievčatám začnú chodiť výhražné SMS-ky, kvôli ktorým sa ich "partia" dáva opäť dokopy a snažia sa odhaliť kto im tie SMS-ky posiela. Nemajú to ľahké, pretože ke´d si myslia, že už vedia kto to je, vždy sa z toho nakoniec vykľuje ďalšia osoba.
Celé toto odhaľovanie tejto osoby, ktorá sa podpisuje ako A, trvá 7 sérii. Ja som tento seriál milovala a možno sa Vám to zdá prehnané, že 7 sérii niekoho hľadajú, ale nie je to také jednoduché ako sa možno zdá. celý príbeh je zamotaný a komplikovaný. A určite ho nepozerajte večer v tme ak ste bojazlivý tak ako aj ja, hh. 
No musím uznať, že aj tu ma posledný diel skamal. Určite som nečakala takýto záver, v živote by ma to nenapadlo, ale na druhej strane mi to prišlo brutálne pritiahnuté za vlasy. No každý si musí urobiť vlastný názor.


3. The Originals 
The Originals je spin-off k seriálu The Vampitre Diars. Keďže ja milujem fantasy a všetko kde sú upíri (a milujem seriály so sexi hercami,hh), tak aj tento seriál totálne žeriem. tento seriál sa ešte stále natáča a ja som za to len a len vďačná, keďže TVD už skončilo.
Príbeh sa točí hlavne okolo rodiny pôvodných upíroch žijúcich v New Orleans. Opäť sa tu stretávame s nadprirodzenými prvkami ako upíri, vlkolaci, čarodeji a ďalšími mysterióznymi tvormi a vecami. 
Ak máte takéto "veci" a témy radi, tento seriál sa Vám určite bude páčiť. A hlavne ak ste pozerali TVD, tak toto je seriál, ktorý by ste si mali pozrieť. Keďže TO sa začalo natáčať neskôr ako TVD, museli "posunúť" čas, aby dohnali TVD. Mne to nejako neprekáža a som rada za to, ako to je, ale ak tento seriál teraz taktiež pozeráte, čo na to hovoríte? Ja nemám slov. Vždy to vyzerá, že už už sa všetko vyrieši a oni budú spolu šťastní, no potom sa opäť niečo stane alebo príde Claus-ov nepriateľ a sme opäť tam kde sme boli.
Tento seriál patrí k mojim najobľúbenejším a už sa teším na nové diely.


4. Riverdale
Tento seriál je pre mňa docela nový. Objavila som ho pred pár mesiacmi a vôbec neľutujem. Je to taktiež mysteriózny seriál, tak trochu na podobný motív ako PLL, ale to len zo začiatku, pretože potom sa seriál rozbehne a ide úplne iným smerom. On od začiatku ide iným smerom, ale podobá sa vraždou a "vyšetrovaním" kto to mohol urobiť.
Je to nový seriál, ktorý je vlastne z tohoto roku a taktiež sa teším na ďalšie diely. Úplne som sa zamilovala do všetkých hlavných postáv, no najviac milujem Veronicu. Tento seriál je založený na komikse! 
Neviem koľko sérii majú autori naplánovaných, ale prvých 13 dielov sa mi naozaj páčilo a nemôžem sa dočkať ďalších dielov. Neviem čo ešte dodať k tomuto seriálu, pretože by som Vám už prezradila to hlavné, takže si ho určite pozrite.


5. Famous in Love
Taktiež nový seriál z tohto roku. Je založený na románe od Rebecca Serle. Ak máte radi Bellu Thorne, určite tento seriál poznáte a nemám Vám čo povedať, ale ak ho nepoznáte, tak idem na tom. Príbeh sa točí hlavne okolo Paige, ktorú jej najlepšia kamarátka vezme na konkurz do filmu. Paige nikdy nechcela byť herečkou, ale konkurz vyhrá. Medzi ňou a Rainerom je niečo, čo cítia obidvaja, ale keďže Rainer má svoju minulosť, Paige je opatrná. Postupne sa to na Paige nabaľuje a ona robí všetko preto, aby zvládla školu aj nakrúcanie filmu. K tomu všetkému sa príbeh venuje aj ostatným postavám a príbeh sa postupne zaobľuje.
Taktiež sa už teším na ďalšie diely. Je to taktiež z mojich obľúbených seriálov, ktoré keď skončia, budú mi chýbať. 
Ak máte taktiež radi takúto tému a romantiku, určite si to pozrite.

Toto nie sú všetky moje obľúbené seriály, ale nechcela som, aby tento článok mal 10 strán, tak som vybrala len nejaké. Ak chcete pokračovanie, určite mi to napíšte do komentárov. Taktiež mi môžete napísať či niektorý z týchto seriálov poznáte, pozeráte a čo naň hovoríte.
Dúfam, že máte pekné prázdniny, ale pre prípad nudy, dajte mi vedieť/nám dajte vedieť tiež nejaké tipy na dobré seriály. ;)
Nájdete ma tu:
Ask>> suzieT_blog
Meil>> suziet.blog@gmail.com
                                                                                                                                                       Suzie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára