Followers

20. mája 2017

My spring loves

Ahojte,
dnes tu pre Vás mám článok, ktorý Vám je určite známy, pretože sa tieto články snažím vydávať na každé ročné obdobie. Ani teraz tomu nebude inak a rada Vám ukážem pár vecí, ktoré mi počas jari padli do oka. Dnes ich nebude veľmi veľa, pretože som veľmi neexperimentovala a ostala som vo väčšine prípadov verná už pre mňa zaužívaných produktov. Ale to je odo mňa na úvod asi všetko, tak poďme sa hneď pozrieť na to.

 1. Hodinky


Tieto hodinky som si totálne zamilovala. Síce som ich kúpila ešte v zime, ale veľmi som ich nenosila. Hodinky som chcela už dlhšiu dobu. Najprv som chcela čisto zlaté.."musím byť IN predsa"..mala som ich dokonca vyhliadnuté v obchode SIX, ale keď som tam prišla po druhýkrát, už tam neboli, a preto som si musela kúpiť iné. Iné hodinky sa mi tam veľmi nepáčili, ale tieto mi celkom padli do oka. Milujem mramor(ový vzor) a zlaté detaily. 

Na týchto hodinkách sa mi páčil len ciferník, pretože som nechcela ružový remienok. Najprv som si chcela ten remienok vymeniť za nejaký iný..napríklad hnedý, a preto som vlastne tie hodinky skoro mesiac a pól nenosila. No potom som si ich vzala raz, druhýkrát, tretíkrát..a začala som ich nosiť častejšie.
Stále chcem aj hnedý remienok, ale zatiaľ ich nosím s rúžovým. Veď predsa je jar a farby k jari patria. Takže kúpu neľutujem a som s nimi naozaj spokojná.
Sú z obchodu SIX a stáli niečo okolo 25€.




 2. Ruksak

Určite viete, že v poslednej dobe sú kabelky nahrádzané ruksakmi. Výrobcovia neváhajú ani chvíľku a vytvárajú nové dizajny, farby, materiály..jednoducho rôzne prevedenia. Ja som si tento ruksak kúpila, pretože nie vždy sa mi hodí ťahať so sebou kabelku. Rozhodovala som sa medzi viacerými ruksakmi (chcem sa vrátiť a kúpiť si aj tamtie, hh). Medzi týmto a ešte dvoma v NewYorker-i. Ale ani v Stradivárius-e nie sú takéto ruksaky na zahodenie.

Každopádne som sa rozhodla pre tento hnedosivý, úplne jednoduchý so sivočiernymi detailmi. Ramienkaa sú pochopiteľne nastaviteľné. Má 2 hlavné priehradky - jednu menšiu a jednu väčšiu. Nezmestí sa tam síce A4, ale mne to vôbec neprekáža. Je zo SIX-u a stál asi 30 €.


3. Essence - lipgloss

Už tu pre Vás mám len kozmetické produkty a začnem s týmto matným leskom od Essence. Ja milujem všetko, čo je matné a jednoducho som si musela kúpiť aj tento lesk. Nečakala som od neho veľa, ale bola som príjemne prekvapená. Po otvorení nevyzeral najlepšie, pretože bol trošku hrudkovitý, ale to sa nanášaním stratilo. Krásne hydratuje pery (vôbec ich nevysúša!), naozaj dlho vydrží (vydržal mi aj po dvoch jedlách a pití, po čase začal trošku miznúť) a je skutočne matný! Myslím si, že za tú cenu je to výborná kúpa. Už mám doma dva odtiene a ak sa mi budú páčiť aj iné, určite si ich kúpim.

4. Balea - Bodylotion

Myslím si, že každá z nás potrebuje niekedy hydratovať svoje telo. Ja po zime musím hydratovať takmer všetko, hh. Kvôli tým silným mrazom, ktoré nás túto zimu trápili, mi vyschla tvár - urobili sa mi na nej šupinky- vyschli mi nohy, brucho aj ruky! Preto som siahla po tomto telovom mlieku, ktoré naozaj výborne hydratuje, je príjemné, pekne vonia a stačí naozaj len troška. Nenatieram sa každý deň, ale naozaj stojí aspoň za vyskúšanie a za seba hovorím, že naozaj sa to oplatí. Mám ho doma asi dva alebo tri mesiaca a stále tam toho je dosť.


5. Avon - krém na ruky

Ako som už vyššie spomínala, trápi ma suchá pokožka. Ruky mám vysušené skoro nonstop, a preto mám milión krémov na ruky, ktoré rada striedam a obmieňam. K tomuto konkrétnemu som sa dostala cez kamarátku, ktorá je Avon Lady a dala mi katalóg. Ja som si nechcela nič kúpiť, ale keď som tam uvidela tento krém, na ktorý som od ľudí počula len chváli, musela som si hu kúpiť. A ľudia neklamali. Je naozaj perfektný! Neviem či nejako výrazne vonia, ale aj keby smrdel, bolo by mi to asi jedno, pretože to ako hydratuje je jednoducho ÚŽASNÉ! Ak Vás tak ako aj mňa trápia suché alebo popraskané ruky, určite (ak máte možnosť) si ho kúpte.

6. Essence - Moisturizing cream


A ako poslednú vec tu mám tento hydratačný krém od Essance. Už som to spomínala vyššie, ale po zime som mala zošupinkovanú pleť. Nevedela som čo s tým. Vyskúšala som krém od Eucerin-u, ale ten mi po pár použitiach došiel (mala som ho už dlhšie) a nechcela som investovať opäť veľa peňazí, pretože sa mi pleť  opäť vysušila, ale len na určitých miestach (inak je mastná). raz som si bola kúpiť v Dm drogérii micelárnu vodu a na Essence kozmetiku tam mali nejaká zľavy. Konkrétne aj na tento krém. Prečítala som si štítok, ktorý opisoval čo by mal tento krém robiť a povedala som si, že to skúsim, pretože stál nejaké 2 eurá. teraz som naozaj rada, že som si ho kúpila. Naozaj hydratuje, pokožka je po ňom pevnejšia a celistvejšia. Ako podklad po make-up som ho síce neskúšala, ale možno je dobrý aj na toto. Máte s ním nejaké skúsenosti?

Dnes pre Vás nemám viac produktov/výrobkov, ktoré by som si obľúbila. Možno, že ich aj mám, ale sú to už pre mňa úplne zaužívané veci, čiže nič nové. Tento článok už píšem asi dva týždne, keďže som toho mala veľa a nevedela som sa k tomu dokopať, ale pripravujem ďalšie články a aj Read with me. Ak máte s týmito vecami/produktmi nejaké skúsenosti, určite sa o ne podeľte dole v komentároch. Taktiež mi môžete napísať Vašich jarných obľúbencov.
Nájdete ma tu:
Ask>> suzieT_blog
Meil>> suziet.blog@gmail.com
                                                                                                                                                          Suzie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára