Followers

1. apríla 2017

Cinnamon puffs cereals

Ahojte,
dnes tu pre vás mám opäť recept. Síce som chcela písať o niečom inom, ale nedalo mi nepodeliť sa s Vami o tento úžasný recept. Len tak som si prechádzala Instagram a natrafila som tam na fotku misky plnej mlieka s takýmito cereáliami. videla som ju dvakrát ale každá bola trošku iná. tak som si rozklikla profil dievčaťa, ktorá túto fotku pridala a zistila som, že tento recept pridala na svoj blog. Hneď som si ho šla nájsť a na ďalší deň som si už piekla tieto úžasné guľôčky. Síce som nahradila kakao škoricou, ale boli výborné! Musíte vyskúšať. Nebudete ľutovať.
 
Budete potrebovať:
1 šálku + 2 PL ovsenej múky (rozmixované vločky)
2-3 PL škorice alebo ak chcete čokoládové tak 1/2 šálky kakaa
1/2 ČL prášku do pečiva
štipka soli
1/4 šálky medu
1 vajíčko

Postup:
1. Zmiešajte všetky ingrediencie v miske a miešajte kým nedostanete tuhšiu lepkavú hmotu.
2. Z hmoty (cesta) vytvarujte guľôčky (aké veľké chcete-najlepšie sú menšie -ako cereálie) a ukladajte ich na plech vystlaný papierom na pečenie.
3. Cereálie pečte  pri 180 stupňoch približne 15 minút (počas pečenia kontrolujte) a v polovici pečenia guľôčky otočte.

Je už len na Vás, s čím tieto cereálie budete jesť. Sú výborné len tak, čisté, ale aj v jogurte sú veľmi chutné.

Som veľmi rada, že som na tento recept narazila, pretože je naozaj veľmi dobrý a rýchly, keď si odmyslíme to tvarovanie guľôčiek.
Ja keďže nemôžem jesť všetko, snažím sa hľadať alternatívy a hlavne jedlá, ktoré mi nerobia zle. Nikdy som nezvykla jesť cereálie, no potom mi zistili rôzne intolerancia a ja som začala jesť cereálie a muesli. Lenže keď si prečítate zloženia jednotlivých cereálií, hneď Vás prejde chuť. Aj keď stále nejaké cereálie kupujem z obchodu, tento recept je úžasný aj vďake samotnému zloženiu. Jednoducho zdravé a chutné.
Určite mi dajte vedieť, či ste tento recept vyskúšali a či Vám chutil. Takisto ma zaujíma, ktorú variantu ste vyskúšala s čím Vám chutia najviac. 
Nájdete ma tu:
Ask>> suzieT_blog
Meil>> suziet.blog@gmail.com
                                                                                                                                                          Suzie
Originálny recept TU

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára