Followers

6. marca 2017

My winter loves

Ahojte,
dnes tu pre Vás mám ďalší článok. Tento mal vyjsť pôvodne až zajtra (7.3.), ale predpokladám, že vyšiel dnes (6.3.). Dnes mal vyjsť úplne iný článok, ktorý vyjde zajtra, pretože k nemu potrebujem nafotiť nejaké fotky. Viem, že je to trošku komplikované, ale vravím Vám to preto, aby ste sa nečudovali zajtrajšiemu úvodu, ktorý už je napísaný a nebudem ho už prepisovať.
Každopádne tu dnes pre Vás mám článok, v ktorom Vám ukážem produkty a veci, ktoré som si v zime obľúbila. Tak poďme na to. 

Dnes začnem knihami. Pre mňa sú knihy mojou veľmi podstatnou a nedeliteľnou časťou. Milujem čítať a písať. Je to pre mňa relax, upokojenie, čas, ktorý venujem sebe...knihy pre mňa znamenajú naozaj veľa, a preto, keď sa mi naozaj nejaká kniha ppáči, som schopná doslova ju zhltnúť. 
Na fotke môžete vidieť dve knihy, ktoré som zhltla. Zostaň so mnou som čítala síce v roku 2016, ale v zime. Je to úžasná kniha, ktorá BTW má aj filmové spracovanie. JA som film nevidela, ale knihu milujem. Milujem ten príbeh. To ako je to napísané, podané. Ale milujem aj to "napätie", ktoré vás drží čítať ďalej a ´dalej, pretože neviete, ako sa Mia nakoniec rozhodne.
O rok na to, čiže v roku 2017 som prečítala pokračovanie Kam zmizla. taktiež som ju prečítala v zime po Vianociach. Taktiež túto knihu milujem, Je síce trošku iná, ke´dže je písaná z pohľadu Adama, ale aj napriek tomu som si ju zamilovala. Odohráva sa tri roky po prevej knihe, ale je písaná tým istým štýlom. Bolo trošku predvídateľné ako sa to skončí, ale to nemení nič na tom, že tieto knihu sú pre mňa TOP. Preto im patrí miesto v mojich Winter loves.

Možno viete (a možno nie), že mne na vlasoch naozaj záleží. Moje vlasy sú slabé, nemajú objem a vypadávajú. Preto sa snažím nájsť a skúšať vlasové produkty, ktoré by im nejako pomohli.
Tento sprej som používala už pred pár rokmi a vyhovoval mi. Dokonca aj fungoval. Keď sme boli vo Viedni a ja som ho tam uvidela za oveľa nižšiu cenu ako na Slovensku, nemohla som ho tam nechať.
Teraz som už skoro na konci a stále funguje. Vlasy sú krajšie, jemnejšie, lepšie sa rozčešú a dokonca sú aj pevnejšie. No čo viac si priať. Hlavne teraz na konci zimy, Vaše aj moje vlasy potrebujú zregenerovať. Hlavne po tých hrozných mrazoch. (Aj Vám sa stalo, že Vám vlasy doslova zamrzli? Boli biele? Mne sa to stávalo ke´d vonku bolo -20 a ja som šla len 10 minút do školy. Naozaj mi zmrzli! :D)

Ako som už vyššie spomenula, na vlasoch mi naozaj záleží. Aj keď som teraz ostrihaná, suchý šampón je neoddeliteľnou súčasťou "starostlivosti" o moje vlasy. Určite aj Vám sa stáva, že si večer nestihnete umyť vlasy a na ďalší deň sú mastné a bez objemu. Preto hneď siahnem po suchom šampóne. Myslím si, že tento bude mať vždy miesto v mojich Loves.

Veľa ľudí trpí takzvanou alergiou na chlad. Patrím k nim ja aj môj brat. Vyskúšali sme už veľa mastičiek. Niektoré pomohli a niektoré nie. Prvá, ktorá nám pomohla bola na odporučenie od kožnej lekárky. Bohužiaľ si už nespomínam na názov. Druhá bola od Biodermy. Biodermu sme používali často, pretože nebola na predpis. A potom sme boli vo Viedni. Moja kamarátka mala taktiež túto alergiu a nikto z nás nemal krém. Tak sme z DMka kúpili tento krém. Stál niečo pod 1 euro. A čuduj sa svetu, fungoval. Nemá najkrajšiu vôňu, ale to žiaden z krémov, ktoré sú na toto určené. Bola som naozaj prekvapená, že fungoval, ale som rada, pretože nemusím dávať 10 eur na biodermu keď viem, že v DM majú krém za euro, ktorý funguje. Možno nebude fungovať na horšie štádia (do krvi popraskané), ale ako prevencia, prvá pomoc a na začínajúci alergiu je super.

Ďalšou podľa mňa super a lacnou vecou je táto pena, opäť z DM. Je to pena na tvár, ktorá ju má vyčistiť, osviežiť a rozžiariť. Stála 2 eurá, ale na tú cenu naozaj stojí za to. Aspoň na vyskúšanie. Ja som ju s týmto zámerom aj kúpila. Trochu mi prekáža jej aróma, ale to dokážem zvládnuť.
Mala som obdobie, keď som ju nemohla používať, kvôli podráždenej pokožke, ale teraz sa ju snažím používať čo najčastejšie a mne vyhovuje. Nestojí nekresťanské peniaze, takže podľa mňa sa ju oplatí aspoň vyskúšať.

Keď už rozprávame o produktoch na pleť, tak tu sú ďalšie dve. Podľa mňa majú priveľmi totožný zámer. Obidva produkty môžete použiť ako peeling a masku.

Garnier- čistiaci gél- čistí a redukuje nečistoty
           - peeling- uvoľňuje póry
           - maska- redukuje lesk na pleti
Za mňa je tento produkt naozaj dobrý. Používam ho už asi dva mesiace a stále mi vyhovuje. Je príjemný na tvári ako maska aj peeling. Keď mám čas, vyčistím si ním večer pleť. Jediné, čo som si všimla a čo mi trošku prekáža, je že nemôžem sa s ním priblížiť k očiam. viem, že to ani nemám, ale bližšie ako po kruhy pod očami ani nesmiem ísť.

Essence- očisťuje od špiny a nadbytočného oleja
            - peeling- jemne odstraňuje odumreté bunky
            - maska- intenzívne očisťuje pleť
            - redukuje čierne bodky a vyrážky, zmatňuje a viditeľne zjemňuje pokožku
Podľa mňa je aj tento produkt veľmi dobrý. Neviem, ktorý bol na trh uvedený skôr, ale myslím si, že zámer majú rovnaký. Tento od Essence toho chce urobiť viac a je za výhodnejšiu cenu. Používam ho asi o mesiac dlhšie ako Garnier, ale taktiež mi vyhovuje. Musím povedať, že naozaj redukuje vyrážky.
Preto u mňa majú tieto produkty vyhradené miesto v obľúbencoch. Stále sa snažím skúšať niečo nové a myslím si, že som spravila dobre, že som si tieto produkty kúpila.

Písala som o pleti, tak pri pleti ostaneme. K mojím zimným láskam pripájam aj tento púder od Rimmel. Viem, že o ňom stále počúvate aký je dobrý a super, ale naozaj je to tak a myslím, že každá z nás by ho mala vyskúšať a urobiť si svoj vlastný názor alebo sa minimálne presvedčiť o tom, aký je skvelý. Pre mňa je to púder na každý deň. Používa ho denno denne a vydrží celý deň aj po cviční. Áno, potom si tvár prepudrujem ak nestíham sprchu, ale to na tom nič nemení.

Čo sa týka pier..moje pery sú často vyschnuté a popukané. Preto prevažne používam len pomády (balzamy) a poprípade výživné lesky. Ale ke´d som v decembri (myslím) bola v drogérii a uvidela som tento rúž, nemohla som ho tam nechať. Je matný. Má užasnú farbu. Krásne vonia. No nekúpte to. A nestál veľa. Neviem či sa nájde niekto, kto by ho tam nechal. Mala som ho asi trikrát a som s ním spokojné. Síce som ho nemala celý deň, ale večer obstál. Za mňa spokojnosť.

Aby sme neostali len pri kozmetike, tak si svoje miesto získali aj doplnky. Z nich tu konkrétne mám tieto dva páry náušníc. V poslednej dobe sa mi páčia len takéto drobné detaily. Konkrétne tieto náušnice sú z Pepca a neľutujem, že som si ich kúpila. Podľa mňa sú perfektné. Sú takým malým pekným detailom, ktorý dokáže oživiť hoci aj čisto čierny outfit, ktorý je u mňa bežný.

A nech nezabudnem aj na bytové dekorácie tu mám tieto sviečky. Ja som milovník sviečok, a preto sa netreba diviť, že tu majú svoje miesto. Prvá sviečka je z Nanuna. Stála 1,30, ak sa nemýlim. vonia nádherne citrusovo (limetka a citrón), no po zapálení neprevonia ani izbu, čo ma najviac mrzí. Niekedy ju však cítim len tak, nezapálenú, čo je trošku divné, ale mne to nevadí. Druhú sviečku som dostala od kamarátky. Je tam síce obyčajná čajová sviečka (ja ju vymením za vonnú), ale milujem ten svietnik. Naozaj to v tme krásne ukáže. 

Mala som v pláne sem pridať ešte ďalšie dva produkty, ale nemém ich ešte otestované, pretože ich dlho nepoužívam, takže ak mi budú vyhovovať, určite sa o nich niekdy zmienim.
Vy mi určite dajte v komentároch vedieť, čo ste si Vy v zime najviac obľúbili. :)
Nájdete ma tu:
Ask>> suzieT_blog
Meil>> suziet.blog@gmail.com
                                                                                                                                                          Suzie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára