Followers

22. decembra 2016

Kokosové lievance

-bezlepkové-

Ahojte,
dnes som sa rozhodla podeliť sa s Vami o tento úžasný recept. Ja ani neviem kde som ho našla, ale mám ho už párkrát odskúšaný a stojí naozaj za to. Je to vlastne ako by ste jedli Vianoce. Aspoň mne to tak chutí. Recept je jednoduchý a neobsahuje nič, čo by ste nenašli doma. A keďže už sa nám tie Vianoce blížia, môžete ich hneď otestovať a upiecť pre celú rodinu na raňajky. :)

Budete potrebovať:
80g ryžovej múky
40g kokosu
200ml mlieka
1 vajce

Postup:
Suroviny odvážte. Vajíčko premiešajte s mliekom a pridajte múku a kokos. Ak chcete tak aj cukor alebo med, ale podľa mňa to vôbec nie je treba. Potom už len na rozpálenej panvičke opečte z oboch strán najlepšie bez oleja. Servírovanie je už na Vás. Ja rada používam rozpučené bobuľovité ovocie a banány. Kľudne použite med alebo javorový sirup.
A krásne voňavé a chutné lievance sú na svete. 



Určite mi dajte do komentárov vedieť, či máte radi lievance a či ste tieto už oskúšali. Ak máte aj Vy nejaké dobré recepty, tak sa o ne s nami nezabudnite podeliť. :)
Nájdete ma tu:
Ask>> suzieT_blog
Meil>> suziet.blog@gmail.com
                                                                                                                                                          Suzie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára