Followers

15. októbra 2016

Domáca Granola

Ahojte,
dnes tu pre Vás mám opäť recept. Tentokrát na zdravej nôte. Určite ste už počuli výraz granola. Alebo musli ak chcete. Ja to zvyknem jesť s ovocím alebo jogurtom. Som rada, že som to vyskúšala upiecť doma, pretože je to úžasné! Aj ako len také zobanie keď na niečo máte chuť. Taktiež si myslím, že je určite vyrobiť si vlastnú granolu, pretože tie z obchodu sú plné cukru a ktovie čoho ešte. Ľudia si to s nádejou kupujú, ale márne. Keď si upečiete vlastnú, aspoň viete čo v nej je. Určite Vám zachutí a budete si ju piecť každý alebo každý druhý týždeň. Takéto zdravšie mlsanie bodne určite každému. A ak chcete žiť "zdravo" (to je teraz in ale aj keď chcete schudnúť/cvičíte je to super) tak neváhajte a vyskúšajte. Ale poďme už na recept.

                                                                                                Budete potrebovať:


• cca 300g ovsené vločky
• slnečnicové semienka
• chia semienka
• 2-3 lyžice medu
1 lyžica olivového oleja
• sušené ovocie
• čokoláda
• kokos
• škorica
• kakao
(je vlastne na Vás čo tam chcete, čo chutí Vám)



1. V miske zmiešame vločky a všetky semienka. Potom pridáme kokos, kakao a škoricu. Všetko zamiešame.
2. Prilejeme olej a med. Opäť to poriadne premiešame.
3. Zmes vysypeme na plech vystlaný papierom na pečenie. Pečieme asi 5-7 minút z každej strany na 160 stupňov Celzia. Určite si to  strážte aby Vám to nezhorelo.
4. Keď je zmes poriadne vychladnutá, môžete pridať sušené ovocie alebo kúsky čokolády.
A vualá, domáca Granola je hotová. Určite vyskúšajte.

Mne to naozaj veľmi chutí a robím si to každý týždeň. Ja to robím asi z 200g vločiek a to mi vydrží tak na 3 dni. Papá to aj moja mamina a jej to taktiež chutí. Tak určite neváhajte vyskúšať.

Najradšej to buď len zobkám pri učení alebo pri telke, no milujem si dať t´to granolu s ovocím a jogurtom. Vyskúšajte. Nebudete ľutovať.

Nájdete ma tu:
Ask>> suzieT_blog
Meil>> suziet.blog@gmail.com
                                                                                                                                                          Suzie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára