Followers

17. septembra 2016

My summer loves

Ahojte,
dnes po dlhšej dobe tu pre Vás opäť mám článok. Ospravedlňujem sa, že článok vychádza až teraz, ale určite to každý z Vás pozná. Nová škola..noví spolužiaci..všetko nové. Jednoducho som nemala čas a ani chuť. Ale teraz som tu a píšem. Určite čakajte ďalšie články, pretože som si zapísala pár nápadov, ktoré by podľa mňa mohli byť fajn. Ale teraz sa venujme tomuto článku. 
Ako ste si určite všetci všimli, leto už končí. Dlhé teplé dni vystriedajú daždivé a krátke. Ja jeseň milujem. Milujem dážď, zimu a všetko okolo. Ale v tomto článku Vám ukážem pár vecí, ktoré som si počas leta obľúbila. Niektoré veci na jeseň určite nevyužijem, no niektoré áno. Tak poďme na to.

V lete som si obľúbila tento "opaľovací" olej. Dostal sa ku mne náhodou. Mne sa nechcelo ísť do drogérie kúpiť si normálny opaľovací krém, tak som poprosila maminu, ktorá tam bola. Myslela som si, že mi kúpi normálny opaľovací krém ale ona kúpila olej, pretože v drogérii nemali normálny opaľovací krém. Myslela som si, že to bude hlúposť. Na druhý deň som šla na slniečko a nastriekala si to na seba len tak, čo sa stane. Konzistenciou to je vážne olej. Ja na pokožke to vnímate ako olej. Po čase to trochu zaschne, ale pokožku nevysuší. To je veľké plus. Taktiež to nezmyjete len tak opláchnutím vodou. Čo sa týka opálenia, robí to pekne hnedo-brondzový odtieň za čo som naozaj vďačná. Síce to má len SPF 15 je to výborné. ..aspoň pre mňa :)


Ako ďalší produkt som si obľúbila tento šampón od Pantene. Potrebovala som nejaký ľahký šampón na objem, mastné a poškodené vlasy. Tento to všetko spĺňa. A k tomu ešte aj pekne vonia. Vlasy sú pekne jemné, lesklé a nadýchané. Samozrejme nie po prvom umytí(!) Už som v polovici fľaštičky a som nadmieru spokojná. Moje vlasy sú na šampóny náročne. Ja svoje vlasy aj dosť zaťažujem, pretože ich dosť často lakujem, žehlím, kulmujem, zapletám, nechávam rozpustené celý deň alebo ich mám zas celý deň vypnuté. Musím povedať, že tento šampón mi fakt pomáha a vlasy vyzerajú zdravšie. Vadí mi len to, že Pantene svoje výrobky testuje na zvieratách.

A opäť produkty na vlasy. Určite to každá z nás pozná. Leto, teplo, pot a vlasy. To nejde určite dokopy. A nie vždy máte čas si umyť vlasy normálnym šampónom a vodou. Preto siahneme po suchom šampóne. Ja tu mám konkrétne suché šampóny od Balea. Ten modrý som kupovala dávnejšia a myslím, že v takomto obale ho už ani nenájdete. Ten hnedý je konkrétne pre brunety a tmavovlásky. Obidve sú podľa mňa dobré. Pekne voňajú a robia to čo majú. Vlasy naoko odmastia a pridajú menší objem. Určite to nie je nič prevratné, ale keď si nestihnete umyť vlasy tak prečo nie?

Pri vlasoch ešte ostaneme. Ako som už spomínala, moje vlasy sú stále zaťažené a to sa nich odráža. Preto sa o nich snažím starať čo najlepšie. Samozrejme ani to netreba preháňať. Určite nie je potrebné za každú cenu na nich liať všetku tú chémiu. Niekedy pomôžu aj obyčajné babské recepty. Ale predsa som si obľúbila aj tento regeneračný sprej od Glisskur.  Vlasy to zacelí, dodá im lesk a stará sa o ne. Mohla by som tu vlastne napísať všetko to, čo som písala aj pri šampóne. Jednoducho aj tento produkt na vlasy mi vyhovuje. Jediné čo mi trochu prekáža je tá aróma. Neviem si pomôcť ale jednoducho mi pripomína nejakú panskú voňavku.

Nebudeme si klamať. Všetci sa potíme. Niektorí viac a iní zas menej. Preto je potrebné sa tomu trochu brániť, pretože nikto nechce mať mapy v podpazuší. A v lete je to nevyhnutné. Mne naozaj pomáha tento produkt. Lady speed stick. Naozaj ma chráni od potenia po celý deň. Samozrejme keď je vonku 40 stupňov a vy sedíte v plnej vydýchanej triede, potu sa nevyhnete. Ale pomáha to a preto patrí k mojim letným láskam.

Ako posledné beuty produkty tu mám laky na nechty. Ja si na laky nejako zvláštne nepotrpím, pretože na rukách si nechty nejako farbne nelakujem. Keďže ja mám na rukách veľmi jemné a krehké nechty, uprednostňujem spevňovacie laky. Všetky tri laky majú túto funkciu. Ten prvý ešte k tomu aj farbí. Naozaj spevňuje a je to pekná farba v odtieni 01 take a break. Má nechty ochrániť a k tomu má peknú farbu. Čo je taktiež plus, obsahuje prírodné látky. Ten druhý sú vlastne také tri laky v jednom. Je síce priehľadný a vydrží na nechtoch pekne celý asi len 3 dni, je dobrý. Naozaj tie nechty vyživuje. Čo všetko (má) robí(iť)? Starať sa o nechty, opravovať, spevňovať a ochraňovať ich pred každodenným poškodením. Ten posledný lak, konkrétne spevňovač, mám z klasickej lekárne za nie čo okolo eura. Ten používam stále. Ako podkladový lak, ako normálny lak aj ako topcoat. Momentálne na nohách mám ten prvý a na rukách ten posledný. Ja Vám ich len doporučujem keď máte slabé nechty.

A ako poslednú obľúbenú letnú lásku tu mám tento náramok z H&M. Kupovala som ho už dávnejšie. Možno aj pred pol rokom. Mne sa veľmi páčia takéto minimalistické doplnky a k tomu napríklad hodinky. Takéto náramky a podobné doplnky už dlhšiu dobu hľadám ale zatiaľ som našla len toto. JA som si to kúpila hlavne ako doplnok na ples, na ktorom som h aj mala. Od vtedy som ho nenosila až do júna. Vtedy som ho jednoducho začala nosiť skoro každý deň a už mi to ostalo.


Vyzerá to tak, že toto je koniec článku. Určite to nie sú úplne všetky produktu, ktoré som v lete používala ale sú to produkty, ktoré mi toto leto prišli podstatné a obľúbené. Určite mi do komentárov napíšte, ktoré produkty sú Vaše letné lásky. A taktiež Vám prajem úspešný nový školský rok! Áno je trochu neskoro ale tak radšej neskoro ako vôbec. :)
Nájdete ma tu:
Ask>> suzieT_blog
Meil>> suziet.blog@gmail.com
                                                                                                                                                          Suzie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára