Followers

24. septembra 2016

My emrgency kit

Ahojte,
dnes som sa rozhodla napísať tento článok. Stiahla som si fotky do počítača a rozhodla ísť písať. Je síce 22.00 ale to nevadí. Cez týždeň nemám čas kvôli škole a cez víkendy mám síce iné plány ale na blog si čas predsa nájdem. Ale k tomu čo sa stalo. Keď som obrázky prekladala do súboru, tak aby som ich potom našla, zistila som, že ich je nejako málo. A tak som si ich začala prezerať a zistila som, že naozaj nejaké fotky chýbajú. Lenže ja som už tie fotky vymazala, pretože načo mi budu zaberať miesto, no nie? Tak dnes napíšem asi len polovicu článku a fotky nafotím ešte raz zajtra. 
Ale k pointe článku. Viem, že nie každé dievča nosí so sebou kozmetickú taštičku. Ja som ju tiež na základke nenosila, ale veci sa menia. Ste čoraz náročnejší, potrebujete viac vecí, ste niekde dlhšie..a niekedy sa Vám proste to, čo v nej máte, zíde. Ani nebudete vedieť kedy. Tak Vám ukážem čo tam mám ja. A aby som nezabudla moja kozmetická taštička je z Aliexpressu.

Takže ako môžete vidieť na obrázkoch, zmestí sa tam toho pomerne dosť. Ale niekedy mám dni, kedy by som ju potrebovala o niečo zväčšiť.
Toto je taký základ, ktorý by mala podľa mňa obsahovať každá núdzová kozmetická taštička. Ale poďme sa na to pozrieť podrobnejšie.

1. Dámske potreby
Myslím si, že k tomuto sa netreba nejako vyjadrovať, pretože každá  z nás to pozná a vie, že je to dôležité. Ja to nosím v takomto obale a ten mám v kozmetickej taštičke, pretože je to "decentnejšie" keď s tým niekam idete, aby to nikto nevidel alebo keď to chcete požičať kamarátke..

2. Vlhčené utierky
Ja vlhčené utierky milujem. Snažím sa ich mať v každej taške tak ako aj hygienické vreckovky. Vlhčené utierky majú veľmi veľa dobrých a užitočných vlastností. Taktiež majú využitia, ktoré klasické vreckovky nemajú. Môžete ich použiť na utretie ("umytie") rúk, na "umytie" niečoho, niektoré odlíčia aj make-up..naozaj to má veľmi veľa využití.

3. Hygienické vreckovky
Už keď sme pri tých vlhčených utierkach, tak je určite dobre so sebou všade nosiť aj obyčajné hygienické vreckovky. Tie majú určite viac využití a v tedy keď Vám ich treba tak ich nemáte..poznám to podľa seba. Hocikedy ich potrebujú aj kamaráti. Čiže tu platí, že ich treba pravidelne dopĺňať.

4. Zrkadielko
Nikdy neviete kedy sa Vám hodí. Ste po telesnej, chcete sa pozrieť ako veľmi utrpel Váš účes a mascara. Nemáte zrkadielko tak si to kontrolujete v mobile. Ale mobil Vám neukáže či máte alebo nemáte vyrážku. Keď mate zrkadielko aj zväčšovacie, tak ste vyhrali. Myslím, že zrkadielko y malo mať v teške každé dievča.

5- Antibakteriálny gél
Antibaktériálny gél je jedna fantastická vec! Boli ste na toalete ale zabudli ste si umyť ruky a chcete jesť, no viete, že máte špinavé ruky a nemáte už ani vlhčené obrúsky. Antibakteriálny gél je tu na správnom mieste. Určite nezahubí všetky baktérie ale to ani mydlo. Myslím, že toto by mali poznať všetci. Hlavne v dnešnej dobe, kde a každý všetkého dotýka a potom sa prenášajú rôzne choroby. Preto je podľa mňa táto vecička dôležitá.

6. Žuvačky a hroznový cukor
Jedlo v kozmetickej taštičke? Áno! Žuvačky sú nutnosť, ktorú každý študent pozná! Mať jeden náhradný alebo skôr zásobný balíček v taštičke nikdy nepríde na škodu. Možno ho nevyužijete vy ale Váš spolusediaci. A hroznový cukor? Myslím, že všetci máme dni, keď sa nám nič nechce a nemáme energiu. V tedy nám aspoň trošku pomôže cukor. Ja preferujem hroznový cukor, lebo by Vám mal pomôcť viac a lepšie sa sústrediť/koncentrovať. Taktiež povzbudiť pred nejakým testom. Samozrejme kvôli cukru, ktorý obsahuje. Ale namiesto hroznového cukru môžete jesť aj niečo iné. Ale nie zas každú prestávku. Ja si ten svoj nechávam na fakt nevyhnutné časy.

7. Balzám, gumička a sponky
Tieto tri veci by nemali chýbať v žiadnej kozmetickej taštičke hociktorého dievčaťa. Nikdy totiž neviete kedy sa Vám to zíde. Pomádu ja používam celoročne, čiže pre mňa je to nevyhnutnosť. Taktiež sa mi už párkrát stalo, že som na telesnú zabudla gumičku a behať s rozpustenými vlasmi nie je tak super. Hlavne potom ak sú spotené. A sponky? Tých nie je nikdy dosť a taktiež ani neviete kedy ich možno budete potrebovať.

8. Leukoplast (rýchloobväz)
Leukoplast podľa mňa patrí do každej tašky a nie len do kozmetickej taštičky. Určite poznáte keď si kúpite nové topánky a nie sú ešte rozchodené..hneď na to vás ohryzú a otlak je na nohe. Ale nemáte leukoplast. Určite viete ako to bolí a nie je to nič príjemné ani pár dní potom. Preto je dobré mať vždy so sebou tohto malého veľkého pomocníka. Samozrejme sa môžu stať aj iné veci, na ktoré sa hodí.

9. Voňavka
Niekto preferuje deodorant a niekto voňavku. Za mňa osobne vyhráva voňavka. Myslím si, že vydrží dlhšie, je skladnejšia a menšia. No je to každého voľba. Ja ju v taštičke mám, pretože nie vždy po telesnej voniate. Niekedy na deodorant zabudnem a tak ma istí voňavka. Som v horúčavách spotené a pot smrdí, zachráni ma voňavka. V miestnosti niečo smrdí, zachráni ma voňavka. Idem na rande/stretnutie a chcem predsa pôsobiť slušne a upravene aj po náročnom dni, zachráni ma voňavka. Voňavka má taktiež veľmi veľa využití a preto má v mojej núdzovej kozmetickej taštičke čestné miesto.

10. Veci, ktoré nosím len niekedy
Keď je veľmi teplo ale v ten deň máme telesnú, prihodím si do tašky guličku aby som sa predsa tak nepotila. Ja osobne mám rada túto od Lady speed stick, ale je na Vás čo používate. Taktiež keď viem, že poobede mám niekde ísť, alebo že ostávam v škole dlhšie, pribalím si korektor, púder, mascaru a štetec aby som sa mohla prepudrovať/premaľovať. Ja rúže do školy nenosím, čiže sa nevyskytujú ani v mojej taštičke.

11. Veci, ktoré si do taštičky musím dokúpiť
Určite tu niečo zabudnem napísať ale tak to nevadí. Určite by som si do tašky ešte dala rolček na šaty. Áno, ten, ktorý zbiera nečistoty zo šiat. Ja ako psíčkarka mám psie chlpy všade. Môžem prať oblečenie aj 5krát, vždy tam budú chlpy. Preto sa taká rolka vždy hodí.
Odličovacie obrúsky. Niekedy sa Vám proste zídu. Budete po telesnej spotená a rozmažú sa Vám oči. No čo urobíte? Vodou to určite nebudete umývať a nie všetky vlhčené utierky zmyjú aj make-up. Preto a aj kvôli iným prípadom je dobré mať aj odličovacie obrúsky.
Hrebeň. Hrebeň sa dievčaťu zíde vždy. Hlavne mne. Ja často nosím rozpustené vlasy a nie vždy to je také ľahké. Preto je aj hrebeň potrebný pre moju núdzovú taštičku.

Dúfam, že som na nič nezabudla a ak áno, tak sa ospravedlňujem. Ak máte nejaké otázky ohľadom taštičky alebo to čo v nej mám, určite mi napíšte komentár. Taktiež mi napíšte čo Vy nosíte vo svojej kozmetickej taštičke. Prajem Vám úspešný štart do nového týždňa! Have a nice day too! :)
Nájdete ma tu:
Ask>> suzieT_blog
Meil>> suziet.blog@gmail.com
                                                                                                                                                          Suzie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára