Followers

19. februára 2016

19.2.2016

Ahojte,
aj dnes Vám prinášam pohľad do môjho jedálnička. Aj dnes som vynechala jedno jedlo, ale čo už. Aj tak si myslím, že dnešné jedlá neboli veľmi zdravé. Ak máte nejaké zdravé recepty, prosím dajte mi vedieť pretože ja už vážne neviem čo si variť.
Na raňajky som mala praženicu so syrom. K tomu som si dala z pol rožka urobené hrianky a uhorku. Samozrejme nechýbal ani zelený čaj. Bolo to vážne mňam.
Na obed som mala to čo aj včera. Šošovicovo-brokolicovú polievku a druhé jedlo som mala tú istú zapekanú brokolicu, ku ktorej som si ešte vzala uhorku.
Aj dnes som vynechala olovrant. Nebola som hladná, pretože som boa behať, tak som už počkala za večerou. Na večeru som mala ovocie. 2 menšie banány, jablko a pomaranč. K tomu som si dala tieto škoricové bezlepkové a bezgluténové cereálie, ktoré sú mimochodom strašne dobré. Taktiež som sa dnes snažila viac piť. 
A čo ste dnes jedli Vy? Určite mi dajte dole v komentároch vedieť.
Nájdete ma tu:
Ask>> suzieT_blog
Meil>> suziet.blog@gmail.com
                                                                                                                                              Suzie
PS: Jedna kocka mandľovej čokolady nikoho nezabije ;P Neviem ak alergikov, ale tak telo to raz za čas potrebuje.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára