Followers

18. februára 2016

18.2.2016

Ahojte,
aj dnes tu pre Vás mám môj jedálniček. Dnes síce trochu neskôr, ale radšej neskôr ako nikdy. No nie? Dnes som mala docela pracovný deň a zajtra ma čaká podobný. Som na seba aj docela hrdá, pretože aj dnes som sa dokopala k behu. Nebolo to síce nič extra, ale predsa keď nebehám nemôžem hneď ubehnúť 10 kilometrov. Dúfam, že aj zajtra sa mi to podarí, ale poďme už na to, čo som dnes jedla
Na raňajky som si prvýkrát robila banánové lievance. Boli dobré, len mi trochu prihoreli. Bola s nimi dosť babračka, ale boli dobré. K tomu som si dala kiwi a polku pomaranča. A samozrejme zelený čaj.
Ani dnešok nebol výnimka a nemala som desiatu. Raňajky mi aj tak vydržali až do obedu. 
Obedovala som okolo 13.30. Aj dnes som mala šošovicovo-brokolicovú polievku. Ako druhé jedlo (hlavný chod) som mala zapekanú brokolicu s cestíčkom a syrom. Netuším čo do toho cestíčka išlo, pretože to robila moja mamina. Musím však povedať, že takto upravenú brokolicu ja zjem.
Na olovrant som si dala ovocie. Dojedla som pomaranč z rána, kt omu som si dala 2 menšie jablká a kiwi. Nebola som veľmi hladná, ale tak zjedla som to.
Na večeru som si dala špaldové chrumky. Sú dobré, pretože nemajú skoro žiadnu chuť. Vlastne je to taká lepšia náhrada klasických chrumiek, alebo ničoho čo si dávate k televízii. Ja toto cez školské dni večeriam normálne, pretože nestíham, som unavené, je neskoro, alebo som proste zo školy doslova znechutená. Zjedla som tak 3/4 balíčku. Takých 75g. Popravde som nebola ani veľmi hladná, lebo som olovrantovala. Dnešný jedálniček by celkom ušiel. Čo poviete? Nie som na seba pyšná len v jednej veci...musím viac piť. Dnes mi nebolo dobre. Mala som nízky tlak. 91 na 50. Tak nejako. A mám to dosť často, čiže musím viac piť.
A čo ste dnes jedli Vy? Určite mi dajte vedieť dole v komentároch.
Nájdete ma tu:
Ask>> suzieT_blog
Meil>> suziet.blog@gmail.com
                                                                                                                                              Suzie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára