Followers

17. februára 2016

17.2.2016

Ahojte,
aj dnes tu pre Vás mám môj dnešný jedálniček. Dnes to nebolo extra dobré. Aj keď si všimnete, jedno jedlo som dnes vynechala aj keď som ho vlastne nevynechala. Každopádne z celého dňa mi najviac chutili raňajky. Z ľanového rožku som si spravila toasty (rožok, trochu masla, šunka, syr). Zmestili by sa tam aj 2, ale mne to stačilo. K tomu som si dala uhorku a zelený čaj.
Keďže sú prázdniny, tak som nemala desiatu. Na obed som mala šošovicovo-brokolicovú polievku, ktorú som mala aj včera, len som ju zabudla spomenúť. Ako hlavný chod (druhé jedlo) som mala taktiež to čo včera, Kôprová omáčka so špaldovým knedlíkom. Neviem prečo to ľuďom nechutí. To asi nejedli túto. Možno by to nechutilo ani mne, ale nemám veľa možností.
Olovrant. Práve toto jedlo som vynechala, ale pritom som ho nevynechala. Mala som čokoládu. 2 kúsky bielej, jeden kúsok horkej a jeden kúsok mliečnej. Áno zhrešila som. Aa doplatila som na to. Hneď mi prišlo zle. Toto bol môj "olovrant". Preto sa nemám rada.
Na večeru som si dala ovocie s cereáliami. 2 menšie banány, kiwi, pomaranč a jablko. K tomu pol pohára cereálií.
Dúfam, že zajtra to bude lepšie. Ja viem, že to nie je nič hrozné a moje telo potrebuje aj sladké, ale tak povedala som si, že sladké len raz do týždňa a to cez víkendy, pretože pečiem, no nejako mi to nevychádza a potom sa sama na seba hnevám. Neviete mi niekto poradiť?
A čo ste dnes dobré jedli Vy? Určite mi dajte vedieť dole v komentároch.
Nájdete ma tu:
Ask>> suzieT_blog
Meil>> suziet.blog@gmail.com
                                                                                                                                              Suzie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára