Followers

16. februára 2016

16.2.2016

Ahojte
tak dnes som pre Vás zdokumentovala 2. deň. To je úspech! Dnes som síce začala pekne, no potom sa to nejako zvrtlo. Musím však povedať, že ja cez normálne školské dni neraňajkujem a málokedy večeriam (asi len v piatok a víkendy). Vlastne ja cez školský deň jem len desiatu (ovocie, rožok, niektoré dni mám náhradný obed v podobe banánu, keď prídem domov mám normálny obed a v dni, keď som doma okolo 14.00 ešte olovrantujem), obed a niekedy večeru. Samozrejme stane sa, že do toho zjem nejakú čokoládu, keksík a tak..
Dnes som sa na raňajky prekonala. Prečo? Ja nemám v obľube ovsenú kašu. Avšak našla som skvelý recept. Urobila som jej viac ako som zvládala zjesť, ale bola výborná. 4 lyžice vločiek, 9 lyžíc vody, polka rozpučeného banánu, trošku škorice. To všetko spolu zmiešame a dáma na cca 1 minútu do mikrovlnky. K tomu som si dala ešte polku pomaranča. Zo zvyšného banánu som aj s kiwi urobila smoothie. K tomu ešte zelený čaj. No kto by to nechcel?
Obed mi pripravila mamina. Kôprová omáčka, ktorá je vynikajúca s domácim špaldovým knedlíkom. Môžete si k tomu upražiť napríklad vajíčko ak chcete.
Na olovrant som si opäť dala ovocie. Zvyšný pomaranč, kiwi a jablko.
A potom to prišlo. Večera. Na večeru som si urobila hrianku z 2 krajcov domáceho špaldového chleba so smotanovou nátierkou, šunkou a uhorkou. Bolo to fakt dobré a moje telo bolo stále hladné tak som si pridala ešte ďalšie 2. To je veľa jedla na večeru. No odpustím si to kvôli tomu, že som dnes behala a cvičila, tak nech telo má živiny.
A čo ste dnes papali Vy? Určite mi dajte dole v komentároch vedieť. Ak by ste mali záujem o článok o cvičení, taktiež mi dajte vedieť.
Nájdete ma tu:
Ask>> suzieT_blog
Meil>> suziet.blog@gmail.com
                                                                                                                                              Suzie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára