Followers

15. februára 2016

15.2.2016

Ahojte,
dnes tu pre Vás mám niečo nové. Ako som už v jednom článku spomínala, chcela by som sa s Vami podeliť o to, čo jem. Keďže mám jarné prázdniny, tak aspoň tento týždeň Vám ukážem moje jedlá.
Dnes som raňajkovala hrianky z ľanového rožku. Jeden som rozdelila na 4 časti. Použila som smotanovú nátierku, uhorku a syr (myslím, že to bola parenica). K tomu už len zelený čaj
Keďže do školy som nešla, desiatu som nemala. Ani som nebola hladná, lebo raňajky ma zasýtili až do 13.30.
Na obed som mala nie veľa kuracieho vývaru so špaldovými cestovinami. Ako druhé jedlo (hlavný chod) som mala kurča z nedele. U nás väčšinou obed varia rodičia. Pre mňa zvyknú osobitne, alebo si varím sama. V nedeľu sme mali všetci kurča, ktoré sme mali aj dnes. Čiže klasika kurča, ryža a k tomu som si namiesto kompótu dala polku pomaranča.
Na olovrant som si dala len ovocie. Druhú polovicu pomaranča z obedu. kiwi a jablko.
A na večeru som mala domáci špaldový chlieb (recept čoskoro na blogu) a ten najlepší jogurt. Je to jogurt bez éčiek. Obsahuje trochu viac cukru, ale čo už. Je to smotanový jogurt s príchuťou maliny a je od značky Tami (aspoň myslím).
Trošku som zhrešila, priznávam. Mamina doniesla čokoládové cukríky tak som jeden ochutnala. Vážne iba jeden. Nič hrozné.
A čo ste dnes papali Vy? Určite sa o to podeľte dole v komentároch.
Nájdete ma tu:
Ask>> suzieT_blog
Meil>> suziet.blog@gmail.com
                                                                                                                                              Suzie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára