Followers

14. februára 2016


Mrkvové koláčiky

Ahojte,
pod dlhej dobe som späť a tentokrát s receptom. Bolo toho na mňa veľa, a preto nevychádzali články, ale už je to celkom v pohode, čiže sa budem snažiť dodržiavať pravidelné vychádzanie článkov. Neviem či budú vychádzať 3 za týždeň, ale jeden určite. No ale nebudeme to dlho obkecávať. Dnes tu pre Vás mám recept na skvelé mrkvové koláčiky bez cukru! Nemusíte sa báť, že priberiete. Ja som sa tiež dala na zdravú stravu a cvičenie, ale o tom inokedy. Tak poďme na to!
Príprava je veľmi jednoduchá. Budete potrebovať:

  • 2 väčšie mrkvy
  • 250 dkg Hery (viem, že toto nie je najzdravšie, ale kľudne použite maslo alebo niečo také)
  • 200 g špaldovej múky
  • 1/2 prášku do pečiva
Postup:


  1. Mrkvy si nastrúhame najmenej. Všetko si poriadne navážime a následne všetko dokopy zmiešame. Cesto poriadne vypracujeme. Zabalíme do potravinárskej fólie a odložíme do chladničky aspoň na 30 minút.
  2. Potom už stačí len cesto vyvaľkať a povykrajovať tvary Vášmu srdcu blízke. Pri pečení na ne dávajte pozor, pretože stačí chvíľka a sú z nich uhlíky. Je na Vás, či ich necháte takéto,ocukrujete ich, alebo ich spojíte s džemom. Prajem dobrú chuť.
Dúfam, že recept vyskúšate a dáte mi vedieť či Vám chutil. Určite ak poznáte nejaký podobný dajte nám dole v komentároch vedieť. :)




Nájdete ma tu:
Ask>> suzieT_blog
Meil>> suziet.blog@gmail.com
                                                                                                                                              Suzie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára