Followers

21. decembra 2015

Prečo mám rada Vianoce?

Ahojte,
dne tu pre Vás opäť mám niečo z vianočného súdka. Myslím, že táto téme je u každého iná, pretože každý má rad Vianoce kvôli niečomu inému. Ja sa dnes s Vami chcem podeliť o to, prečo ja mám rada Vianoce.
U mňa Vianoce začínajú od 20. decembra. No na Vianoce sa teším od novembra. Ja som schopná vytiahnúť vianočný sveter v novembri, začnem si spievať koledy a jednoducho myslieť na Vianoce. Darčeky si zapisujem v novembri a okolo 10. decembra mám všetky darčeky kúpené. Je síce pravda, že niekedy ešte dokupujem darčeky okolo 18., ale to už kupujem darčeky, bez ktorých by som sa zaobišla. Keď si na seba oblečiem niečo vianočné, tým myslím vianočný sveter, ponožky alebo legíny, automaticky sa naladím na vianočnú nôtu. Preto sa snažím vianočné veci vyťahovať až v decembri. Tohto roku sa mi to podarilo a vianočný sveter som si obliekla okolo 4. Neviem kedy presne. doma si púšťam vianočné koledy, väčšinou anglické, ale ani niektoré slovenské nie sú zlé. Spolužiaci zo mňa musia mať veľkú radosť, pretože si tie koledy spievam aj v škole. 
Už okolo toho 20. decembra sa na Vianoce pripravujem. Milujem vianočné nákupu. Je jedno čoho. Keď ideme s rodinou na veľký nákup, alebo nakupovanie darčekov. Toto ma baví. Samozrejme aj nakupovanie pre vlastnú radosť ma baví. Vianočné pečenie je tiež niečo pre mňa. Ja milujem piecť obecne. Je mi jedno čo. ja pečiem rada. Je to pre mňa niečo ako relax, hobby, pri ktorom si aj oddýchnem a zabudne na školu. Ja som od malička piekla s maminou. Keď som bola s bratom malá, piekol s nami aj on. No teraz už pečiem len ja. Ešte mi zvykne asistovať aj mamina, ale väčšinu práce robím ja. Mňa to baví a mamine to nevadí, pretože si môže oddýchnuť. Síce mi je trochu ľúto, že už s nami (so mnou) nepečie aj brat, ale chápem ho. Vždy robíme veci z ihličia. My máme umelý stromček, ale chceme aby nám po dome rozvoniavalo ihličie. Aj to robí vianočnú atmosféru. Adventný veniec si nekupujeme, ale vyrábame si každý rok vlastný. Zvyknem ho robiť sama, ale mamina mi pomáha, ak nemá čo robiť. V sobotu pred 4. adventnou nedeľou vyrábame ikebanu. Taktiež z ihličia. Tú už robím iba ja. Ešte niekedy ju mamina trochu skrášli. Niekedy sme zvykli ihličie odrezať a dať do vázy s vodou a ozdobili sme ho, no kvôli nášmu psovi to teraz nerobíme, aby si neublížil. Kto máte Jack russel teríera, tak viete. Taktiež vešiame veniec na dvere. Je mi ľúto, že nie je sneh, pretože pre mňa Vianoce bez snehu nie sú pravé Vianoce. Na okno ešte lepíme ozdoby, ktoré sa mi minulého roku bohužiaľ potrhali, ale plánujem si v Lidli kúpiť nové. Izby si zdobíme taktiež, ale len tak jemne. Najviac si asi izbu zdobím ja. Milujem aj zapálenú voňavú sviečku, ktorá mi prevonia celú izbu. Svetielka a dekorácie to ešte zútulnia. Vianočný stromček zdobíme až 23. decembra. Taktiež mám veľmi rada vianočné zimné prechádzky po vŕzgajúcom snehu.
Ak ste správne pochopili, Vianoce mám rada kvôli našim zvykom. Kvôli tomu, že je rodina opäať celá pokope. Že veci robíme spolu. Že dlhé zimné večery trávime spolu. Milujem tú vianočnú atmosféru. To všetko okolo toho. To haló. Vianočné trhy a vianočné nakupovanie sú moja srdcovka. Ja celkovo milujem zimu a sneh, no lenže posledné roky to nie je tá pravá zima a tie pravé biele Vianoce.
A prečo máte Vianoce radi Vy? Dajte mi vedieť dole v komentároch.
Nájdete ma tu:
Ask>> suzieT_blog
Meil>> suziet.blog@gmail.com
                                                                                                                                              Suzie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára