Followers

22. decembra 2015

"Koláč" z vločiek

Ahojte,
dnes tu pre Vás mám opäť niečo na pečenie. Tentokrát je to však zdravšie. Ak si niekto z Vás potrpí na zdravú stravu a ani na Vianoce si nedovolí zjesť niečo nezdravé, tak práve preto tu pre Vás dnes mám tento recept.

Budeme potrebovať:
1 hrnček mlieka
1 hrnček vločiek
med (1-2 lyžice)
kokos (nemusí byť, je len na chuť)
1 lyžička kakaa (nemusí byť)
nejaké ovocie (maliny, jahody..)

Postup:
Postup je veľmi jednoduchý. Ani neviem ako ho podať, aby mi to zabralo trochu viac miesta, ale tak idem na to:
  1. Tortovú formu si vystelieme papierom na pečenie a rúru predohrejeme na 175 stupňov. V miske zmiešame vločky a mlieko. Ak je hmota príliš hustá, pridáme mlieko a opačne, ak je hmota príliš riedka, pridáme vločky. Podľa chuti pridáme kokos, kakao alebo škoricu. 
  2. Polovicou hmoty vyložíme plech aj po okrajoch. Na vrch uložíme ovocie podľa vlastného výberu. Odporúčam maliny. Na ovocie nanesieme druhú časť hmoty. Pečieme na 175 stupňoch približne 35 minút.
  3. Ja som ho nakoniec dozdobila ďalšími malinami a malinovým džemom. Chutilo to výborne.

A čo Vy, máte radšej zdravú variáciu vianočného jedenia, alebo Vám to je jedno? Ak by som sa mala priznať ja, cez Vianoce zažmúrim oči a najem sa až až. Potom to však idem radšej vycvičiť a vybehať. Ako to máte Vy?
Nájdete ma tu:

Ask>> suzieT_blog
Meil>> suziet.blog@gmail.com
                                                                                                                                              Suzie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára