Followers

22. decembra 2015


DIY last minute Christmas gifts 2

Ahojte,
ako som Vám v minulom článku sľubila, prinášam Vám pokračovanie DIY last minute Christmas gifts. Všetky nápady sú veľmi jednoduché a rýchle. Verím, že ak ešte náhodou stále neviete aký darček niekomu darovať, niečo vyberiete, alebo sa aspoň inšpirujete. Ospravedlňujem sa, že tieto články vychádzajú až teraz, ale nechcela som vianočné darčeky robiť mesiac dopredu a niektoré sa ani nevydarili. Dúfam, že mi rozumiete. :)

Tento prvý je zo všetkých najľahší. Stačí Vám len nádoba a sušienky. Je na Vás či niekomu darujete domáce sušienky, alebo mu ich iba kúpite. Ja som sa rozhodla, že dotyčnej osobe sušienky upečiem, pretože je to viac od srdca. Nezaberie Vám to veľa času. Ja som ich piekla asi 10 minút + 5 minút príprava cesta. 
Recept, podľa ktorého som ich upiekla >> COOKIES
Musela som ich však polámať na menšie časti, pretože sa celé nezmestili do nádobky. Nádoba je z Pepca za niečo okolo 1,30 €. 
Na vrchnák som ešte nalepila srdce s odkazom "Made with love", pretože mi to prišlo zlaté.


Samozrejme tam nemusia byť len sušienky, ale koláčiky, ktoré má osoba rada. Taktiež tam môžete dať kozmetiku, alebo nejaké cukríky, poukážku...hocičo čo má osoba, ktorej to darujete rada. Stačí zapojiť fantáziu.

Ako som povedala, tento darček Vám nezaberie veľa času, ale určite si to človek bude vážiť. Avšak ak máte čas, určite vyrobte niečo lepšie, aby tá osoba videle, že Vám na nej vážne a skutočne záleží. Preto odporúčam upiecť sladkosť (alebo aj slané, veď to je predsa jedno), ktorú má rád/a.








Na ďalši DIY Vám bude treba aspoň celý deň, pretože budeme robiť hrnčeky.
Budete potrebovať:
poháre
lak na nechty
nádobu s vodou
servítku
fixy na keramiku
Najľahší spôsob je pohár pokresliť fixami a nechať ho zaschnúť. Avšak ak chcete niečo originálnejšie, krajšie tak potom lak nalejte do nádoby s vodou (nie celý, len trochu). Tam následne ponorte pohár tak, ako by ste chceli aby vyzeral. To jest ponorte ho na miesta, kde chcete aby bol lak.
Potom ho najlepšie cez noc nechajte poriadne vyschnúť. Do pohára môžete taktie niečo dať. Ja som tam dala sladkosti, cukríky a horúcu čokoládu v prášku.                                                     Je na Vás, čo dáte do pohára. Myslím, že takýto darček je veľmi pekný. Osoba, ktorej ho dáte sa určite veľmi poteší. :)                                                                                             Už máte vybraté čo komu dáte? Alebo ešte stále váhate? Ešte som chcela návod na mydielka, ale použila som málo želatiny a rozpusteného mydla, čiže mi to nestuhlo ako malo. Preto je tu dnes len toľko DIY. Ja dúfam, že som Vám aspoň trošku pomohla a inšpirovala Vás.              Ask>> suzieT_blog
                                  Meil>> suziet.blog@gmail.com
                                                                                                                                             Suzie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára