Followers

23. decembra 2015

Čo najradšej robím na Vianoce

Ahojte,
dnes tu pre Vás mám ďalší vianočný článok. Tentokrát sa týka toho, čo najradšej na Vianoce robím.
Ako už možno viete, baví ma piecť. Milujem piecť. Je to moje hobby. Je mi jedno čo pečiem. Na Vianoce zvyknem piecť už iba ja a mamina mi asistuje poprípade pomáha. Milujem tú vôňu vianočného pečenia. Prevonia to celý byt a cítite to stále. Kto by to nemal rád? Samozrejme ak nezhoria. Potom to treba vyvetrať. 
Vianočné nákupy patria k mojim najobľúbenejším. Ja mám síce vianočné darčeky nakúpené 
2-3 týždne dopredu, ale užívam si to. Je mi ľúto, že nie je sneh, pretože to nie je ono, ale čo už. Nakupujem ich vždy s kamarátkou a to sa stalo takou našou tradíciou.
Vianočné trhy. Ja trhy veľmi nemusím. Je tam veľa ľudí, ktorí sa všade tlačia a do každého narážajú, všade sa tlačia...no pre mňa jednoducho katastrofa. Ale s rodinou máme taktiež tradíciu. Vždy keď sú trhy, jeden večer tam ideme spolu. Spolu ich prejdeme, niečo si možno kúpime a potom sa ideme najesť. Či už do reštaurácie, alebo pod stánky. Väčšinou vyhrajú stánky. Rodičia s bratom si dajú varené víno alebo medovinu a ja čaj. K tomu si dáme jesť podľa toho čo majú, na čo máme chuť.
Balenie darčekov. Ja nevymýšľam žiadne špeciálne baliace papiere, pretože potom by mi bolo ľúto, že som si s tým dala toľko práce a niekto to potom roztrhol. Jednoducho ich zabalím do kúpeného baliaceho papiera, previažem stužkou, pridám mašľu a menovku. Ja mám balenie celkom rada. Nesťažujem sa. Najhoršie sa však balia darčeky, ktoré nie sú v krabici
Zimné prechádzky. Mám veľmi rada zimné vianočné prechádzky po vŕzgajúcom nehu. To mi však zima nechce nejako splní, pretože vonku nie je vôbec sneh len blato.
Pozeranie vianočných filmov. Kto by toto nemal rád? Večer si sadnete k telke, vonku sneží, držíte šálku teplého čaju, všade rozvoniavajú koláčiky, ktoré jete a pozeráte dobrý vianočný film. No nemilujte to. Až na ten sneh, ktorý nie a nie prísť.
Pitie vianočného čaju/kakaa/horúcej čokolády. Ja milujem vianočný čaj. Taktiež prevonia celý byt a chutí vážne skvelo. Ak ste ho ešte nepili, určite ochutnajte. Vonia a chutí vážne vianočne. Niekedy sme s bratom radi pili kakao alebo horúcu čokoládu, no teraz ja čokoládu nemôžem. Ale v Kauflande majú vážne dobrú porciovanú horúcu čokoládu.
Čítanie knihy. Predstavte si to isté, čo som písala k filmom, ale nepozeráte film, čítate knihu. Taktiež je to veľmi úžasné. ešte ak k tomu ste práve vyšli z vane, máte na sebe pohodlné teplé pyžamo a hrejivé dlhé ponožky. 
Asi posledná činnosť, ktorú mám veľmi rada je trávenie času s rodinou. Mám rada svoju rodinu a na Vianoce sme všetci pokope, čo milujem. Večer spoločne večeriame, pozeráme film...je jedno čo robíme, hlavne že sme spolu. Vianoce bez rodiny by som si nevedela predstaviť.

A čo na Vianoce najradšej robíte Vy? Máte Vianoce radi alebo naopak ich neznášate?
Nájdete ma tu:
Ask>> suzieT_blog
Meil>> suziet.blog@gmail.com
                                                                                                                                              Suzie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára