Followers

21. decembra 2015

Bananofees

Ahojte,
dnes tu pre Vás mám ďalší z mojich skvelých receptov. Tentokrát je nepečený. Je veľmi chutný, ale na mňa dosť sladký. No tí, čo majú radi sladké si určite pochutnajú :)
Budete potrebovať:
150g sušienok (najlepšie maslových)
100g masla
2-3 banány
250g Salka (uvareného kondenzovaného mlieka)
250g mascarpone
2 lyžice cukru
250ml šľahačky
granko

Postup:
  1. Sušienky si rozdrvíme a maslo rozpustíme. V miske vymiešame sušienky s maslom. Hmota by mala pripomínať mokrý piesok. Touto zmesou vyložíme tortovú formu aj po okrajoch. Banány nakrájame na kolieska a naukladáme ich na sušienkovú hmotu. Na ne následne nalejeme a rozotrieme uvarené Salko.
  2. Mascarpone vymiešame s cukrom. pridáme dotuha vyšľahanú šľahačku. Túto zmes nanesieme na Salko. Necháme v chladničke, najlepšie cez noc a pred podávaním posypeme grankom.




No povedzte, odolali by ste? Ja verím, že nie. Možno to nevyzerá najlepšie, ale ak by ste ochutnali, určite by ste ho zjedli celý. U nás sa zjedol za 2 dni. To je síce dosť, ale aj tak to je docela rýchlo. Ja som mala len jeden kúsok.

Ak tento recept vyskúšate, určite sa pochváľte dole v komentároch.
Máte už napečené koláčiky na Vianoce, alebo nepečiete nič? Ak sa Vám nechce piecť tak kľudne vyskúšajte tento nepečený koláč. Verím, že Vám bude chutiť.

Nájdete ma tu:
Ask>> suzieT_blog
Meil>> suziet.blog@gmail.com
                                                                                                                                                                                    Suzie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára