Followers

19. decembra 2015

List Ježiškovi

Ahojte,
dúfam, že ste sa nezľakli toho názvu, ale nevedela som, ako tento článok nazvať. Nejdem si tu vyliať srdce s tým, čo by som chcela pod stromček, nebojte.
Na Vianoce máme niekoľko tradícii a keď som bola malá, jedna z nich bolo napísať list Ježiškovi. Neviem do ktorého ročníka som na Ježiška verila, ale vždy som mu pohľadnicu so zoznamom darčekov poslala. "Ježiško" mi vždy odpísal a pribalil k tomu malé prekvapenie s tým, že pod stromček mi určite niečo prinesie. Ja som si ale povedala, že by mohlo byť pekné napísať takto pohľadnicu o niekoľko rokov opäť, a preto som ju odoslala aj tento rok. Som zvedavá čo mi príde aj s listom od Ježiška. Čo som na pohľadnicu napísala?

" Milý Ježiško,
nechcem veľa pod stromček. Chcem, aby ten človek, ktorý práve toto číta, bol šťastný. Na Vianoce len počujem, čo ľudia chcú a čo už kúpili. Ale čo chcem ja...Chcem, aby ľudia, čo sú chorí, boli zdraví. Aby si ľudia nemuseli robiť starosti s bývaním, jedlom a teplom. Chcem pre všetkých ľudí priateľstvo, lásku, zdravie, mier a pokoj."
Toto som tam napísala. A teraz, ako to píšem sem, je presne 23:23, tak dúfam, že sa to splní.
A čo Vy, píšete ešte Ježiškovi? Čo je Vaše najväčšie želanie? Dokedy ste verili na Ježiška?

Nájdete ma tu:
Ask>> suzieT_blog
Meil>> suziet.blog@gmail.com
                                                                                                                                              Suzie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára