Followers

31. decembra 2015

Ja a Silvester?

Ahojte,
dnes tu pre Vás mám niečo z môjho života. Tentokrát sa to týka Silvestra. Keďže som Vám už povedala ako mám rada Vianoce, tak dnes Vám poviem (napíšem) ako mám rada Silvester.
Minule sa ma niekto opýtal ako oslavujem Silvestra. Možno čakal, že poviem: "V meste s kamarátmi. Pod stromčekom so šampanským a petardam." No to by ste odo mňa nečakali. Ja by som tam nešla. Všade sú opití ľudia, ktorí tie petardy hádžu ani sami nevedia kam. Je tam zima. Hluk. Smrad. Nič pre mňa. Už pár rokov Silvester oslavujem v kruhu rodiny a nám najbližším. Vždy si pripravíme niečo jesť. Vždy je to chutné a ja sa toho neviem nabažiť. Toto jedlo vlastne pripravujeme celé poobede. Pritom si samozrejme užijeme veľa zábavy. Zvykneme sa ešte ísť prejsť. Vždy podľa toho, aká je vonku zima. Prechádzame sa po meste a rozprávame. Ešte keď je sneh, takpostavíme snehuliaka, alebo sa sánkujeme, poprípade guľujeme. Potom si dáme teplý čaj, kávu alebo horúcu čokoládu. K tomu si dáme buď už pripravené jedlo alebo nejakú tu choťovku, či koláčik. Niekedy sa spoločne aj navečeriame, ale to len zriedka. Ešte sa zvyknem zastaviť za kamarátmi a popriať si navzájom Šťastný nový rok. Potom ešte hráme hry. Monopoly, Človeče, Aktivity...alebo úplnú klasiku karty. Pozeráme telku, rozprávame sa, hovoríme si rôzne príhody príbehy. Jeme a pijeme (každý podľa veku). Jednoducho raz za rok sa takto stretneme, posedíme si, ale hlavne sa zabavíme.No čo viac si priať na oslavu odchodu starého a príchodu nového roka? Ocino vždy buchne šampus, s ktorým si pripijeme. Zaželáme si šťastný nový rok a takéto vinšovačky, no potom nekončíme. Ideme sa spoločne pozrieť na mestský ohňostroj, ktorý vidíme aj z balkóna. Niekedy sa ešte aj v noci ideme prejsť, ale to len zriedka. Jeden náš pes sa bojí petárd a všeobecne veľa zvierat trpí, preto my nekupujeme petardy ani nič tomu podobné. maximálne si zapálime prskavky. Ale týmto taktiež nekončíme. Máme zapnutú televíziu, rozprávame sa, smejeme, spievame...robíme veci, ktoré bežne pri stretávke nerobíme. JA si to užívam. Mám pri sebe ľudí, ktorých mám rada, všade je jedlo, dobrá nálada...no čo viac si priať? Ja každoročne dostanem záchvat smiechu. Obvolávame rodinu a každému vinšujeme šťastný nový rok. Takto to ťaháme až do rána. Postupne odchádzame spať. Každý rok v inú hodinu. Najprv odpadne babka, ktorá ide spať už o 22:30. No ale nám ostatným zábavu nepokazí. Silvester si vždy užijeme naplno. Neviem dokedy nám takéto stretávky na Silvestra vydržia, ale ja ich mám rada. Priatelia, rodina, rodinný priatelia...naši blízki a zábava.

A ako oslavujete Silvester (Nový rok) Vy? Podeľte sa o to s nami dole v komentároch. Určite Silvester užite v zdraví a primerane. Hlavne ak budete vonku, teplo sa oblečte, pretože hlásia silné mrazy. Už nech len nasneží a bude pravá zima.
Nájdete ma tu:
Ask>> suzieT_blog
Meil>> suziet.blog@gmail.com
                                                                                                                                              Suzie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára