Followers

31. decembra 2015

2 skvelé party chuťovky

Ahojte,
dnes tu pre Vás mám opäť recepty (dnes skôr tipy) na chuťovky, ktoré môžete podávať napríklad na silvestrovskej (novoročnej party), ktorú môžete konať doma. Ich príprava Vám nezoberie veľa času.Samozrejme nepodávajte len toto. Môžete skúsiť syrové muffiny, na ktoré som Vám už recept dala, syrové krekry, koláčiky, jednohubky, šaláty, niečo sladké, zeleninové či ovocné poháre...je veľmi veľa receptov a tipov na to, čo podávať. Stačí zapojiť trochu fantázie. ;)


Ako prvé tu pre Vás mám jednoduché mini pizze.
Na ich prípravu budete potrebovať:
toastový chlieb (alebo sendvič), toľko kúskov, koľko pizze chcete
kečup (alebo niečo na základ)
syr
šunku
salámu
zeleninu (podľa chuti)
a taktiež korenie podľa chuti
Postup:
Z toastového (alebo akéhokoľvek iného okrem klasického) chleba odstraníme kôrku. "Cesto" trochu rozvaľkáme aby bolo tenšie a ak sa dá, snažíme sa vytvoriť tvar kruhu. A potom postupujeme akoby sme robili pizzu. Najprv natrieme primeranou vrstvou kečupu, pridáme šunku a salámu, zeleninu (hrach, kukuricu..), poriadnu vrstvou syra a okoreníme podľa chuti. Následne pečieme v rúro. Ja som to piekla na 150-tich stupňoch cca 5 minút. Záleží to od rúry, hrúbky cesta a od toho, čo ste tam dali.
Toto určite bude chutiť všetkým. Kto by predsa nemal rád pizzu? Môžete skúsiť taktiež pizza muffiny. Na základ použijete tortilu, ktorú dáte do formičky na muffiny, tak aby okraje trochu prečuhovali von. Potom už len pokračujeme ako hore.




Ako druhý tip tu pre Vás mám syrový sendvič.
Na prípravu budete potrebovať:
toastový chlieb (alebo sendvič)
maslo
syr
soľ

Postup:
Príprava je taktiež veľmi jednoduchá až primitívna. Na jeden kúsok chleba dáme trošku masla. Trošku na začiatok, do stredu a na koniec. Na to vrstvíme syr. Aký syr použijete je len na Vás. Kľudne použite Mozzarelu či Nivu. Opäť zapojte fantáziu...môžete použiť rôzne bylinky, alebo kľudne pridajte šunku. Na navŕstvený syr položte druhý plátok, na ktorý taktiež pridajte trochu masla. Takto pripravený sendvič dajte opäť zapiecť do rúry. Ja som to piekla spolu. Keď sendvič vychladne, nakrájajte ho na vhodné kúsky. Tie môžete dozdobiť špáradlom a olivou, alebo to môžete podávať s nejakou nátierkou. Všetko je už len na Vás


Toto boli len základné recepty. Je už len na Vás, ako ich dotvoríte. Prajem veľa šťastia. Ak tieto recepty vyskúšate, určite sa s nami podeľte o fotky (na Instagrame pridajte #pečeniesoSuzie), alebo dole do komentárov napíšte Vaše postrehy. Čo budete na Silvestra podávať Vy?
Nájdete ma tu:
Ask>> suzieT_blog
Meil>> suziet.blog@gmail.com
                                                                                                                                              Suzie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára