Followers

20. novembra 2015

Syrové muffiny

Ahojte.
dnes je konečne piatok, no nie? Celý týždeň sa tešíme na víkend, ktorý však rýchlo utečie a potom sa to celé opakuje. Ja sa už nesmierne tešímna Vianoce, kto tiež? Už len mesiac a pár dní! No ale to nepatrí k tomutu článku. Keďže je piatok, ľudia si chú oddýchnuť, zabaviť sa a niekto ide (na) alebo čaká návštevu. Ak sa Vám nechce vymýšľať nič zložité na pohostenie, tieto sýrové muffiny sú na to ako stvorené. Ja som ich piekla mamine do práce, ako pohostenie a vravela, že boli skvelé. Ja som zjedla si tri. A musím to potvrdiť. Preto sa s Vami chcem podeliť o tento recep :) Našla som ho na nejakej stránke od pani Jany. 



Budeme potrebovať:
3 hrnčeky postrúhaného syru
1 a 1/2 hrnčeka polohrubej múky
1 čajovú lyžičku soli
2 čajové lyžičky prášku do pečiva
1 vajce
1 hrnček mlieka
50 gramov roztopeného masla
1/2 čajovej lyžičky cukru


Postup:
  1. Najprv si nastrúhame syr. Je na Vás aký použijete. Ja som k tomu pridala ešte nakrájanú šunku. Vlastne do tohoto receptu môžete pridať hocičo, čo Vám chutí (napríklad slaninka, klobása, niva...).
  2. K nastrúhanému syru (a ľubovoľným prísadam) pridáme múku, prášok do pečiva, soľ a zamiešame.
  3. V druhej nádobe zmiešame vajíčko s cukrom. Prilejeme vlažné roztopené maslo a mlieko.
  4. K tekutým surovinám primiešame tie sypké. Všetko spolu pekne premiešame. Cesto by malo byť tuhšie. Potom stačí naplniť muffinové formičky a šup s nimi do rúry predohriatej na 180 stupňov približne 15-20 minút. Dobrú chuť!














Určite mi dajte vedieť, či Vám muffiny chutili a či ste ich vôbec vyskúšali :)
Nájdete ma tu:
Ask>> suzieT_blog
Meil>> suziet.blog@gmail.com
                                                                                                                                              Suzie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára