Followers

19. novembra 2015

Majte sa radi takí, akí ste

Ahojte,
dnes som si pre Vás pripravila túto úvahu. Myslím, že túto tému by trebalo rozobrať až do špiku kosti, ale nechcem aby tento článok bol až príliš dlhý. Tak poďme na to!
Veľa ľudí, hlavne tí mladší, tým myslím ešte nezrelých, čiže teenegerov. Veková skupina okolo 13 rokov a vyššie si začína všímať, že svet okolo nich je skutočný a všetko ho dokáže ovplyvniť tak ako aj ich. Nie je ľahké pochopiť vlastné telo a ľudia okolo tomu nepomáhajú. Niekto sa jednoducho narodí s veľkým nosom, čelom, malými očami, tenkými perami alebo má jednoducho gény na to, byť silnejší. Je jedno na čo máme gény. Možno to sú gény našich prarodičov a my s tým nič neurobíme. Nikto by sa nemal nikomu smiať za to, ako vyzerá. My gény zmeniť nevieme. Áno, existuje možnosť upraviť svoj vzhľad plastickou operáciou. Ja by som plastiku asi nikdy nepodstúpila, pretože to už by som nebola ja. Vždy ak niečo vylepšíte, už to nebude to, čo to bolo. A keď sa operácia nevydarí? Čo urobíte potom? Vyhodili ste peniaze a ešte nemáte ani to, čo ste chceli. Stálo by Vám to za to? Ja myslím, že nie. Ďalšia kategória je choroba. Viem, že ľudia, ktorí majú problémy so štítnou žľazou, sú buď veľmi silný alebo veľmi chudí. Taktiež za to nemôžu. Jednoducho majú zdravotný problém. Mladí ľudia (hlavne dievčatá),ktorí každý deň vidia v televízore, časopisoch, či na internete rôzne modelky, alebo dievčatá, ktoré su chudé a krásne. Keď ich vidia, a potom pozrú na seba a vidia, že nie sú vôbec ako ony, v ich hlave sa začínajú diať veci. Psychika začne fungovať a vualá (napríklad!) nová anorektička je tu. Veľa dievčat si neuvedomuje, že viac ako 80% (možno aj viac), z týchto modeliek je vyfotoshopovaných. V tej chvíli si to vôbec neuvedomujú. Nič nové pod Slnkom nie je ani šikana. Myslím, že pojem šikana poznáme všetci. Šikana je zlá a mala by sa zastaviť. Nerozumiem ľuďom, ktorí to vôbec robia. Či už verbálna alebo fyzická šikana. Len slovo dokáže veľmi zabolieť a to obzvlášť ak máte nejaký problém, za ktorý nemôžete. Viem, že toto nie je šikana, pretože sa to stalo len raz, ale poviem Vám, že to strašne zabolelo. My ako trieda máme spoločný chat (konverzáciu na Facebooku) a tam si v rámci triedy píšeme rôzne veci. Raz sme si písali o jednej učiteľke a ja so spolužiačkou sme sa jej zastali, pretože oni si sami môžu za to, aké známky dostali, ale to nie je podstata. Ja som napísala, že ja s jej výkladom problém nemám a nechodím ani na olympiádu, čiže jej výklad je normálny. A môj spolužiak mi napísal: "Lebo si bifľa." Toto ma dostalo. Ja sa veci bifliť, čiže učiť od slova do slova neviem a nikdy som to ani nevedela. Preto, že sa dobre učím, nie som bifľa. Dosť ma to sklamalo, pretože práve kvôli mne on dostal 2 alebo nejakú dobrú známku. Ja sa jednoducho viem naučiť to, čo mám vedieť. bifľa. No nech si myslí čo chce.
Mne je to aj tak jedno, ale mal mi to povedať do očí a nie napísať do chatu.
Ale to som sa dostala opäť niekam inam. Tento článok mal byť jednoducho zameraný na to, že ľudia by sa mali prijať takí, akí sú. Keď presvedčíte samých seba, že ste perfektní, ľudia sa na Vás budú pozerať inak. Nemôžete sa na seba pozerať a vyčítať si všetko, čo sa Vám na Vás nepáči. Jednoducho si povedzte, že ste perfektní. Ak si to budete myslieť, presvedčíte o tom aj ostatných. Ak nie ste spokojní so svojou postavou, cvičte. Ak budete mať vysnívanú postavu budete spokojní? Nie? Prečo? Lebo na sebe stále hľadáte chybu a to musí prestať. Všetci sme krásni a hlavne jedineční. Preto Vám hovorím, že ja aj Vy aj moji kamaráti, všetci ľudia na svete Sme iní, krásni a jedineční. A v tom je práve tá krása!
Nemôžem za to, že on nie. A tu patrí to, že ľudia majú predsudky. Nevedia, akí tí ľudia v skutočnosti sú a už ich odsúdili. Síce sme spolu v triede 5 rokov, on si myslí, že som

Dúfam, že ste aspoň trošku pochopili, čo som chcela týmto článkom povedať. Tak trochu som si prihriala polievočku na jeden článok, ktorý neviem kedy vyjde. Určite mi dajte dole do komentárov vedieť, či sa Vám takéto témy páčia. :)
Nájdete ma tu:
Ask>> suzieT_blog
Meil>> suziet.blog@gmail.com
                                                                                                                                              Suzie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára