Followers

12. decembra 2015

Sezamové sušienky

Ahojte,
poznáte to, pred Vianocami chceme upiecť niečo dobré, ale nikdy nevieme čo a už nás omrzelo to, čo pečieme každý rok. A preto som dnes tu. Touto "sériou" -Vianočné pečenie- by som Vás chcela inšpirovať, ukázať Vám nejaké chutné recepty, ktoré by ste mohli vyskúšať. Pevne verím, že Vám budú chutiť. Na začiatok tu pre Vás mám sezamové sušienky. Na mňa boli trochu viac sladké, čiže podľa mňa trošku menej cukru. Ale poďme na to!

Budeme potrebovať:
70g hladkej múky
60g masla
120g práškového cukru
1 vajce
1 vanilkový cukor
1 lyžička citrónovej šťavy
160g sezamových sušienok
0,5 lyžičky soli
0,5 lyžičky prášku do pečiva

Postup:
  1. Zmiešame múku, prášok do pečiva a soľ. Zmäknuté maslo vymiešame s oboma cukrami, pridáme vajce a citrónovú šťavu. Všetko spolu vyšľaháme mixérom pár sekúnd, postupne primiešavame múku. Nakoniec pridáme sezam, ktorý do cesta vmiešame vareškou.
  2. Rúru si predohrejeme na 180 stupňov. Plech vyložíme papierom na pečenie. Pomocou lyžičky na plech ukladáme kolieska vo väčšej vzdialenosti a pečieme 8-15 minút. V polovici ich môžeme obrátiť na druhú stranu. Keď ich vyberiete, budú mäkké a lepkavé, ale postupne budú chrumkavé.
Ako vidíte, tento recept je veľmi jednoduchý a chutný. Ak ho vyskúšate určite mi dajte vedieť.
Nájdete ma tu:

Ask>> suzieT_blog
Meil>> suziet.blog@gmail.com
                                                                                                                                              Suzie




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára