Followers

26. októbra 2015

Prečo si ľudia ničia svoje zdravie?

Ahojte.
Dnes by som sa s Vami chcela podeliť o to, ako vidím ja túto tému. Myslím, že je to aktuálna téma, pretože dnes je máloktorý človek zdravý ako ryba.

Ešte asi pred rokom sme písali úvahu na túto tému. Mňa hneď napadli drogy, cigarety, alkohol, nezdravé jedlo či nebezpečenstvo. Ako to myslím? Koľko percent mladých ľudí neskúšalo alkohol, drogy či cigeretu? Určite by ste nenašli veľké číslo. A prečo to robia? Myslia si, že budú frajermi? Pre mňa určite nie. Nechcem bonzovať, a tak nepoviem konkrétnu skupinu ľudí, ale mám kamarátov, ktorí fajčia. Mne to smrdí. Minule tak ku mne došiel kamarát, a ja som myslela, že sa pozvraciam. Jednoducho pre mňa to je hnus. Cigareta je vlastne droga. Čiže to sa s tým spája. Načo je to dobré? Akurát si kazíte život. A alkohol? Prečo to pijete? Chutí Vám to? Chcete byť frajeri? Čo tak skúsiť šport? Buďte radšej frajermi v športe ako v tomto. Nezdravé jedlo? Prečo ho vlastne ľudia jedia? Myslím tým rýchle občerstvenia a podobné "bufety". Raz za čas je to v poriadku. Aj ja keď som veľmi hladná a chcem niečo čerstvé, tak si kúpim burger alebo niečo. Ale tu hovoríme o každodennej konzumácii. Prečo to jete každý deň? A ako myslím nebezpečenstvo? Vlastne toto všetko je pre nás nebezpečenstvo. Ale myslím tým napríklad predvádzanie. Prečo sa predvádzate? Čo si chcete dokázať? Nič tým nedokážete, len si ublížite. A tým komu pomôžete? Nikomu! Akurát ľudia okolo budú mať ešte väčšie starosti. Ľudia si neuvedomujú, čo sa môže stať, kým sa to nestane. Ale potom už bude neskoro. Bude neskoro prosiť aby sa vrátil čas. Bude neskoro prosiť Boha o zázrak. Bude neskoro na všetko. Keď budete ležať v nemocnici, vtedy si uvedomíte, čo ste spravili zle. Veľa ľudí nevie aké to je ležať tam. Ľudia, ktorí sú zdraví si ničia zdravie a tí chorí sa musia iba prizerať, pretože ich neposlúchnu. Ani neviete, čo by dali chorí za to, aby mohli byť zdraví, pretože nikto si nevybral aký bude, ale svoju cestu si vyberá každý sám. Preto je len na Vás, čo so svojím životom urobíte, akou cestou sa vydáte. Ja verím, že sa vydáte tou správnou cestou. Nič z toho nie je frajerina. Je to iba plýtvanie zdravia a života. Ten čas viete určite stráviť aj lepšie. Napríklad prípravou do školy, s rodinou alebo s kamarátmi, ktorým na Vás záleží. Ak máte nejaké problémy, toto nie je riešenie ani správna cesta ako sa z problémov dostať. Zamyslite sa nad tým. Ak máte nejakého kamaráta alebo známeho a viete, čo robí, povedzte mu, že je to zle. Vysvetlite mu prečo to nemá robiť. Život je predsa krásny aj keď nie je vždy podľa našich predstav. 
Všetkým Vám držím palce ak máte nejaký problém. Ak sa chcete niekomu zdôveriť, kľudne mi napíšte na meil. :) Rada Vám pomôžem, všetci to zvládnete! Každé ráno si hovorte, že život je krásny. Tak ako ja a zvládnete to. 

Nájdete ma tu:
Ask>> suzieT_blog
Meil>> suziet.blog@gmail.com

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára