Followers

29. októbra 2015

Obľúbenci

-za október-

Ahojte,
dnes pre Vás mám ďalší článok, a to obľúbencov za mesiac október. Nebudem to nijako obzvlášť obkecávať. Poďme nato!
 1.kniha
Ja veľmi rada čítam, ale asi mi nebudete veriť keďže už druhýkrát v tejto kategórii nič nebude. Jednoducho nemám čas na knihy či filmy. Mám toho veľa do školy a ešte aj v súkromí.

2.film
Tu platí to isté čo pri knihe. Posledný film, ktorý som videla normálne, bez toho aby som pri ňom robila veci do školy alebo na blog, som videla asi pred mesiacom. No teraz sa teším na Drozdajku 2!

3.kozmetika
Ja v chladnejších dňoch už vyťahujem balzámy a pomády. Mne jednoducho na jeseň a v zime praskajú pery. Sú vždy vysušené a zvykne mi ich ofúknuť. Neviem, či viete čo myslím, ale my to takto voláme. Mám veľmi rada Balea balzámy, ale chcelo by to vyskúšať už niečo nové. Máte nejaký tip?
4.oblečenie

V tomto počasí je veľmi zložite vybrať len jeden obľúbený kúsok oblečenia, pretože je potrebné vrstviť, Ja som si ale vybrala tieto rifle. Myslím, že sú veľmi pohodlné a robia skvelú postavu.

5.jedlo
Ja som milovník jedla. No a kto nie? Ale neobjavila som nič nové, čo by mi chutilo. Čiže túto priečku obsadili Bebe keksy.

6.random vec
Objavila sa tu lepiaca páska. Možno sa smejete, ale ja nechápem ako som mohla bez pásky na stole žiť. Je pravda, že s ňou nejak extra nelepím, ale vždy sa zíde.

7.pesnička
Tak túto priečku obsadiť je vždy veľmi ťažké, pretože ja počúvam skoro vždy len to, čo sa mi páči. Nedávam tu nejaké novinky, ale to čo sa mi vrylo do hlavy. Čiže za tento mesiac to je

8.blog/bloger
Nikto iný než dievčatá z A cup of style.

9.aplikácia
Tento mesiac som neobjavila žiadnu super appku, pretože som ani žiadnu nesťahovala.

10.bežná vec
Za posledný mesiac som dosť používala tento antibakteriálny gél od Baley. Myslím, že je naozaj dobrý. 

A akí sú vaši obľúbenci za mesiac október?
Nájdete ma tu:
Ask>> suzieT_blog
Meil>> suziet.blog@gmail.com
                                                                                                                                            Suzie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára