Followers

30. októbra 2015

DIY

-presents for mom-

Ahojte,
keďže dnes má moja mamina narodeniny, rozhodla som sa, že Vám ukážem pár rýchlych DIY na poslednú chvíľu. Ešte sa chcem ospravedlniť za kvalitu fotiek, ale blbne mi foťák, čiže prepáčte.

Myslím, že toto zvládne každý. Ak ste si všimli, že je ten obrázok taký divný, tak áno, toto mi robí foťák.

25 reasons why I love you
Tu asi ani nie je čo vysvetľovať. Zoberiete fľašu, ktorú si nazdobíte ako len chcete. Ja som na papieriky široké 1 centimeter. Aby fľaška nebola prázdna, pridala som papierové hviezdičky, ktoré som si poskladala taktiež z papiera 1 centimeter širokého. Nedoporučujem tieto hviezdičky robiť z výkresu.
 
 Papier "zauzlíme" tak, aby nám vznikol 6uholník. Následne zbytok papiera obmotávame okolo týchto šiestich strán.
Následne si vytvárame cípy, buď zohnutím alebo stlačením.
Je na každom aký spôsob si vyberie.



Baby, ktoré máte dlhšie nehty ako ja, varujem Vás, je dosť možné, že sa zlomia. Ja som pri tomto prišla o 2. 









Srdce z nití
Musím povedať, že na fotke to veľmi pekne nevyzerá, ale v skutočnosti to je fakt veľmi pekné.
Mala som od toho síce zababrané celé ruky, ale podľa mňa to stálo zato.
Najprv si v nejakej nádobke zmiešame tekuté lepidlo s gélom na vlasy, trochou vody a striekneme do toho trošku laku na vlasy, Následne do toho ponoríme niť. Na kuse kartónu si zo špendlíkov vytvoríme tvar, ktorý budeme niťou kopírovať. Necháme to vyschnúť. Ja som si medzitým nafarbila kus kartónu. Pôvodne to má byť priklincované k drevu, ale ja som improvizovala. Keď mi nite vyschli, nalepila som ich na kartón. Mne sa to páči. Vyskúšajte.

Super rozkošná váza
V
 Úplne najľahšie DIY je táto vázička. Myslím, že je strašne rozkošná a ja sama by som si ju nechala. To musím povedať ešte mame, aby som nemusela robiť ďalšiu.
Postup je úplne jednoduchý. Fľašu samozrejme umyjeme a potom si pod hrdlom urobíme uzlík. Potom už obmotávame a obmotávame. Keď už bude celá fľaša omotaná, koniec prilepíme zmesou, ktorú sme použili pre srdci z nití. Tam, kde nie je vlna, lakom na nechty preleakujeme sklo. No nie je to úžasné? Super cute.

 Ja som ešte mamine dala tortu a osobný darček. Recept na tortu určite nájdete na blogu, ale neviem kedy. Tieto nápady môžete dať ako darček hocikomu. Určite zapojte fantáziu a vytvorte niečo krajšie. Určite sa mi pochváľte ako ste to vytvorili Vy. ;) A čo hovoríte na to, čo som vytvorila ja?
Nájdete ma tu:
Ask>> suzieT_blog
Meil>> suziet.blog@gmail.com

                                                                                                                                Suzie






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára