Followers

18. októbra 2015

Ako všetko stíham?

Ahojte!
Je nedeľa večer a ja pre Vás píšem nový článok. Sama som sa pozastavila nad tým, ako to, že tento týždeň vyšli články načas? možno je to preto, lebo som si povedala, že články budú vychádzať hlavne v tieto dni. Myslím tým, že budú vychádzať v piatky, soboty a nedele. Ale taktiež by som chcela, aby vychádzali aj v iné dni. A tak ma vlastne napadlo, prečo by som sa s Vami o tomto všetkom nemohla podeliť. Myslím tým, že sa s Vami chcem podeliť ako to u mňa funguje s organizáciou. O tomto bude pár samostatných článkov.
Obrázok (vintedblog)
Mám miliardu zápisníkov, bez ktorých nemôžem fungovať. Zapisujem si tam všetko. Písomky, články, projekty... Jednoducho mám zápisník do školy, na súkromné účely ale aj na blog. Všade si zapisujem to, čo treba. Taktiež mám všade pozakladané papieriky. Sú rôznofarebné a majú rôzne veľkosti. Nachádzam ich všade, pretože väčšinou zabudnem kam som ich dala. Píšem si tam čo mám urobiť, kúpiť, napísať... Všetko čo ma napadne. Nechcem to zabudnúť tak si to napíšem. Hocikedy v posteli, alebo vo sprche ma niečo napadne. Hneď si to bežím zapísať. Keď som vo sprche, opakujem si to, aby som to nezabudla. Vlastne aj takto dostávam nápady na články. 
Ale kde som zodpovedala na túto otázku? Nikde. Pretože odpoveď je jasná. Ako všetko stíham? Jednoducho, nijako. Aj keď mám milióny zápisníkov a diárov, všade pripomienky a lístočky, aj tak na niečo vždy zabudnem. Som proste taká. Aj teraz som už zabudla čo písať. V hlave som mala naplánované čo napíšem. Teraz však už neviem, čo som sem ešte chcela napísať.
A ako to máte Vy? Tiež si všetko musíte napísať? Alebo nie? Dajte mi vedieť dole do komentárov. Taktiež mi dajte vedieť aké články mám písať. 
Nájdete ma tu:
Ask>> suzieT_blog
Meil>> suziet.blog@gmail.com
                                                                                                                                               Suzie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára