Followers

16. októbra 2015

Čo chcem v živote dosiahnúť?

-moja budúcnosť-

Ahojte,
áno, článok vychádza načas! Trikrát hurá! Snažila som si to takto naplánovať, aby vyšiel ešte dnes. Každopádne tu dnes pre Vás mám taký trošku netypický článok. Neviem, či niekto niečo takéto napísal, ale predpokladám, že áno. Opäť sa o mne takto môžete niečo málo dozvedieť. Nebudem zdržiavať a môžeme ísť na to!
Všetci o niečom snívame a máme nejaké túžby. Niekto chce byť profesionálny futbalista, iný zas IT technik. Niekomu nezáleží na tom čomu sa bude venovať, pretože sníva o niečom, čoho sa vopred vzdal. Preto som si svoje sny a túžby napísala na papier a pripla si ho na nástenku. Myslím si, že toto je pre mňa nejaká motivácia, aby som vedela, že sa nemám vzdávať svojich snov. Ja som typ človeka, ktorý chce niečo dosiahnuť. Chcem aby ľudia vedeli, že som existovala, keď tu už nebudem. Ale je pravda, že som hanblivá. Ja som vlastne taký protiklad. Neviem, ako je to možné, ale som už raz taká. Napísala som si, čo všetko chcem v živote dosiahnuť. Hlavnou podstatou sú tam sny, ktoré sa týkajú mojich koníčkov a vecí, ktoré ma bavia a zaujímajú. Vyskytujú sa tam samozrejme aj veci, alebo lepšie povedané želania, ktoré si chcem splniť, aby som niekomu niečo dokázala a bola lepšia ako ostatní. Viem, toto vyznelo sebecky a divne, ale ja chcem dokázať jednej osobe, že som lepšia ako niekto druhý.
Keďže ma baví písať rôzne príbehy, chcela by som vydať knihu. O tomto snívam asi odmala. Stále sa ma to drží. Dúfam, že sa mi to splní. Preto sem pridáva aj poviedky. Chcela som nejako začať a myslím, že takto to bude dobre.
2 až 3 % ľudí trpí HIT (histaminovou intoleranciou) a ja patrím medzi nich. Nebudem Vám vysvetľovať čo všetko to znamená. Na to máte predsa Google :) Viem, že je dosť ťažké niečo si navariť. Preto by som chcela napísať aj nejakú kuchárku pre histaminikov. Ani ja neviem, čo si uvariť jesť a skončím pri suchároch a už ma nebaví jesť ich každý deň. Aj preto na blogu vznikne nová rubrika a to Recepty pre histaminikov. Vlastne, všetky recepty, ktoré nájdete na tomto blogu sú väčšinou pre histaminikou.

S týmto sa viaže aj ďalšia vec. Baví ma piecť. Ešte keď som bola malá, moja mamina mi vždy vravela, že si chcela otvoriť nejakú malú útulnú cukráreň. Teraz jej sen snívam aj ja. A som o to radšej, pretože ma baví piecť.
K tomuto však nepasuje tento sen. Keďže chcem mať ešte lepšiu postavu ako mám, pretože ja so svojou postavou nie som veľmi spokojná. Robím pre to všetko, čo sa dá. Mám už nasadenú "diétu", keďže mám HIT.
S týmto blogom sa viaže môj ďalší sen. Chcem byť blogerkou. Áno, viem, že dnes je na tomto svete milión a pól rôznych blogeriek cez módu, beauty a rôzne "remeslá". Preto som si nevybrala len jedno "odvetvie", ale hneď niekoľko. Baví ma móda, zaujímam sa o "krásu", vyrábam si veci, píšem príbehy, pečiem a varím a popri tom veľa ďalších vecí.
Ja mám odmala strašne rada zvieratá, a preto by som chcela bojovať aj za ich práva. Nemôžem sa pozerať na to, ako zvieratá niekde trpia, aby si nejaký ktovie čo som mohol obliecť pravú kožušinu. Tie zvieratá nemajú ani život. To sa radšej nemali ani narodiť. No ale to som už opäť odbočila.
Určite chcem precestovať svet a tým splniť sen aj rodičom, pretože by som ich vzala so sebou.
Taktiež chcem nejako pomáhať našej planéte.
Jeden z mojich snov je mať vlastnú značku oblečenia a kozmetiky. Chcem však aby to bolo dostupné pre všetkých, ale zas aby to bolo kvalitné.
A môj "posledný" sen je ukázať ľuďom, že krása nie je všetko. Veľa ľudí je zaslepené iba krásou, ale na to hlavné nehľadí a to je obrovská chyba ľudstva. Neviem kto s tým prišiel, ale myslím, že keď s tým nebudeme nič robiť, ostane to navždy a k ničomu dobrému to nepovedie. A k tomuto sa spájajú práva zvierat a naša planéta. Ja mám sny navzájom poprepájané.


A čo Vy? O čom snívate Vy? Určite mi dajte vedieť.
Snažila som sa to zobrať v skratke, aby to nebolo až príliš dlhé. Dúfam, že zajtra mi to vyjde a bude článok. Ak máte nejaký nápad, alebo chcete aby som o tom napísala, dajte mi vedieť.
Nájdete ma tu:
Ask>> suzieT_blog
Meil>> suziet.blog@gmail.com
                                                                                                                                           Suzie                  

Už zajtra si môžete splniť jeden z Vašich snov! Tak do toho!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára