Followers

4. októbra 2015

Obľúbenci

-za mesiac september-

Ahojte,
dnes tu pre Vás po mesiaci mám opäť obľúbencov. Ešte musím napísať ďalšie 3 články, ktoeé mali vyjsť vpriebehu tohoto a minulého týždňa, čiže nebudem zdržovať a ideme nato!

1.kniha
Tento mesiac som prečítala knihu Robin Hood v angličtine. Nemôžem Vám priložiť fotky, pretože som ju mala požičianu a musela som ju už vrátiť. Každopádne angličtina v nej bola docela ĺahká a bolo to písané v legendách, no proste niečo ako mini poviedky. Vy to určite pochopíte.

2.film
Tento mesiec som nemala čo pozerať, atk som si na nete poobede vždy pozrela nejaké (hlavne tie špeciálne) diely seriálu Jessie. Viem, že je to detský seriál, ale mne sa páči. Ja mám celkovo rada seriály od Disney. Veď kto nie?

3.kozmetika
Z kozmetiky tu mám tento telový sprej.Vydrži skoro celý deň, krásne vonia, ale myslím, že na Slovensku sa zohnať nedá. Ja ho mám z Ameriky od tety. Je to sladká vôňa, ale výrazná. Používam to každý deň a vôbec z neho neubúda. 

4.oblečenie
Obľúbený kúsok oblečenia na tento mesiac asi obsadí toto tričko z Pepca. Je to veľmi príjemný materiál, ktorý hreje. Ja na to síce ešte hodím svetrík, ale mne je zima vždy a všade.

5.jedlo
Z jedla tu mám tieto musli srdiečka s brusnicami. Stoja okolo 2 eur. Ja si ich beriem na desiatu a sú vážne dobré. vyskúšajte.

6.random vec
Ako random vec tu mám tento zelený čaj, ktorý je vážne dobrý. Pijem ho skoro každý deň. myslím, že za 0.80€ je to úžasné.

7.pesnička
Myslím že novú pesničku od JB ste už všetci počuli. What do you mean?

8.blog/bloger
V tejto kolónke dnes ostane prázdno, pretože som nikoho nového nenašla, čiže miesto si vždy drží A cup of style.

9.aplikácia
Minule hra od Kim, dnes hra od Demi. Milujem tú hru a myslím, že si ju zamilujete aj vy. Stačí vyskúšať. (V hre sa stávate speváčkou, je po anglicky a čakáte na "passy")

10. bežná vec
Tu musím pridať tieto gumičky. Nechápem ako som bez nich mohla doteraz žiť. Mám ich s Kiku, ale zoženiete ich aj v Takku a Dm drogérii.


To je na dnes všetko. Dúfam, že sa článok páčil. Určite mi dajte vedieť vedieť, akých máte obľúbencov vy.
Nájdete ma na ask.fm>> suzieT_blog a môj meil >> suziet.blog@gmail.com 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára