Followers

4. októbra 2015

Autumn

Ahojte,
viem, že článok nevyšiel ani minulý týždeň, ale mala som toho veľa do školy. Keďže som v deviatke, musím sa učiť aby som zvládla testovanie. Musíte ma pochopiť. Budem sa snažiť, aby články vychádzali čo najpravidelnejšie. Viem, že som povedala, že články budú vychádzať v piatok a v nedeľu, no teraz nehovorím žiaden presný deň. Budem sa snažiť aby to takto vychádzalo, ale myslím si, že aj tak nikto tento blog nečíta. Nevidím žiadne ohlasy. :)

Jeseň. Obdobie milované ale aj nenávidené. U mňa je to pol na pol. Chápem ľudí, ktorí ho nenávidia, no zas chápem aj ľudí, ktorí ho milujú. Niekedy mi to počasie lezie na nervy, ale v tejto dobe to už nie je také, ako predtým. Neprší tak často, teploty sú mierne čiže sa to dá zniesť. Všade naokolo je strašne farieb, ktoré mne osobne veľmi nevadia, no zas mám radšej menej farieb. Dážď mne samotnej neprekáža, veď predsa to k jeseni patrí, ale mám ho redšej keď som doma. Mňa to uspáva. Je to veľmi príjemné a takto mám jeseň rada. Jediné čo mi vadí je, že ráno je ešte tma. Nevadí mi ráno vstať, ale tým, že je tma sa mi nechce, pretože keď je tma, má sa spať. No nie? 




Viem, že tento článok je najdlhší aký som kedy napísala. Viem, že to nie je ani opis, ale je to môj názor na jeseň. Určite mi dajte vedieť aj ten Váš názor na jeseň. Ak chcete aby som v blogu pokračovala, taktiež mi dajte vedieť. Mňa to baví, aj keď to nie je pravidelné, ale načo to budem robiť keď nemám žiadnu odozvu? 
Nájdete ma na ask.fm>> suzieT_blog a môj meil >> suziet.blog@gmail.com PS: ozajstný opis sa pokúsim vydať ešte tento týždeň.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára