Followers

12. októbra 2015

FALL

Ahojte.
Všimli ste si, že vonku je už jeseň? Mne sa tiež nezdá. Ani ja za oknom nevidím farby. Žltá, hnedá, oranžová či červená. Skoro všade vidno len zelenú. Síce je už skoro polovica októbra, no jeseň ako takú, necítim. Síce počujem kvapky dažďa ako klopú na strechu a slniečko je zahalené mrakmi, jeseň akoby tu ešte nebola. Ja už dobrý mesiac nosím svoj jesenný kabátik žltej farby v nádeji, že jeseň je za rohom, ale jej sa nejako nechce vyjsť. Je síce pravda, že sviečky som si ešte nekúpila, čo na jeseň a zimu je pre mňa zvykom. Taktiež mi chýba nejaký dobrý čaj, teplá deka a kniha. To je pre mňa číslo 1 na jeseň a v zime. Ale to som už trošku odbočila. Na obrázkoch vidím krásne farebnú jeseň, ale keď vykukneme z okna, všade je blato. Nikto z nás takúto jeseň nechce, či áno? Dievčatá sa rady parádia, a tak je načase vytiahnúť vlnené šaty a pančuchy. (Chystám outfity.) Myslím, že chlapci sa potešia. Neviem prečo, ale ja si predstavujem jeseň a dievča s vrkočom. Neviem prečo, ale takto sa mi to páči. Neodmysliteľne k jeseni patrí aj dozrievanie ovocia a zeleniny. Nie je nič krajšie, ako keď má človek hojnú úrodu vlastnoručne vypestovanej zeleniny či ovocia. Tekvice sú krásna dekorácia do domu či pred dom. Vyrezávané, alebo aj celé. Myslím, že na tomto sa všetci zhodneme: Kde je jeseň akú si predstavujeme?
Váš názor na tohtoročnú jeseň mi napíšte dole do komentárov. 
                                                                                                                                                 Suzie
Ask>> suzieT_blog
Gmail>> suziet.blog@gmail.com



Prikladám pár obrázkov na zlepšenie jesennej atmosféry:




 


Myslím, že takýchto obrázkov je na internete veľa. Neviem, či aj Vy ste si niekedy položili takúto otázku, ale kde sakra takéto fotky fotia? Ja veľmi rada fotím, no neviem kam ísť aby som niečo aspoň tomuto podobné mohla vyfotiť.








Aj Vy radi fotíte? Ak áno,, určite mi pošlite Vaše vyfotené fotky na meil. Chcela by som urobiť novú rubriku ohľadom fotenia. Možno sa tam objaví práve Vaša fotka.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára