Followers

30. augusta 2015


My school supplies

#BackToSchool


Ahojte,
dnes tu pre Vás mám ďalší článok zo série Back to school. tentokrát Vám ukážem pár vecí, bez ktorých sa v škole nezaobídem. Musím ich mať vždy v taške. Samozrejme to nie sú všetky moje pomôcky do školy. Mám v pláne ešte pár článkov zo série Back to school. Určite sa máte na čo tešiť a ak máte nejaký nápad, tak mi dajte vedieť. Tak poďme nato!





Bez poznámkového zošitu, ktorý kľudne môžem nazvať "debilníček" sa do školy ani nepohnem. zapisujem si tam dátumu testov, písomiek, kedy sa čo deje, čo treba priniesť a podobne. Drží ma to už piaty rok a myslím, že ma to ani nepustí. Mám veľmi veľa takýchto debilníčkov, každý na niečo iné. Myslím si, že to nie je zlá vec. Samostatne o tom bude článok ;)
Ďalej tu mám vybavenie peračníka. Tieto veci v tom mojom nesmú chýbať!
                   
Fixy a zvýrazňovače! Milujem mať farebný zošit a zošity. Baví ma vyhrať sa s tým. Prekvapivo všetko stíham a lepšie sa z toho učí. ak by Vás to zaujímalo tieto fixy mám z Lidlu. Z jednej strany sú hrubé a z druhej tenké.
Najviac milujem asi tento rozkošný zvýrazňovač! 
                          
Perá. Nutné vybavenie každého peračníka.V tom mojom je ich hneď niekoľko. Perá z každého súdka. Bez farebných sa nezaobídem tak ako bez klasických. Je to rovnaké ako pri fixkách. Musím ich mať v niekoľkých farbách. Čo sú to za poznámky bez farieb?! A modré perá vždy dojdú v nevhodný čas. Preto ich mám tiež hneď niekoľko. A samozrejme sú tu ešte spolužiaci, ktorí "niekedy" potrebujú požičať pero. Ja najradšej používam perá s tenkým hrotom, ale nájdu sa tu aj s tým klasickým, hrubým.

                         
Ceruzky, pentelky a farbičky. Teraz si asi myslíte aký veľký mám pre Boha peračník! Nie je až taký veľký! :D Farbičky tu mám kvôli matike a výtvarnej a sem tam aj geografii. Ceruzky a pentelky sú Vám myslím jasné. Tie potrebujete vždy a to nie len na matike či výtvarnej. Nikdy neviete, kedy sa Vám bude hodiť. Pentelky uprednostňujem na geometriu a ceruzky zas na kreslenie. To určite poznáte.
                          
Ďalšie moje kancelárske nutnosti. K ceruzkám a farbičkám neodmysliteľne patrí guma a strúhadlo. Náhradná tuha do gumovateľného pera a tuhy do pentelky. Bielitko kvôli chybám, ktoré robím dosť často a som jednoducho alergická na škrtanice v zošitoch (tak ako na bezfarebné zošity). A lepidlo Vám treba hocikedy. To nenosím v peračníku, ale hodené v taške. A toto DIY určite poznáte.

Tieto lepiace papieriky sa Vám určite hodia..no mne určite.

Peňaženka je jednoducho nutnosť. Ak by Vás to zaujímalo, je z Pepca.





K mojim hygienickým nutnostiam patria jednoducho aj  vreckovky. Vždy nosím tie klasické a vlhčené obrúsky. Tiež sú to jednoducho nutnosti.










Určite nezabúdajte na pery. Ja ich rada hydratujem týmto balzámkom od Bale-y (DM). Konkrétne tento je z limitky, ktorá sa už asi nedá kúpiť. Som s ňou spokojná. Ja pery hydratujem aj v každom ročnom počasí. Ak si myslíte, že teraz Vám ukážem aký make-up nosím do školy, mýlite sa. Do školy nenosím make-up.




Dievčatá to poznajú: Na telesnej sa spotíte, smrdíte a máte rozcuchané vlasy. No nie je nič horšie. No ešte keď používate make-up a ten sa roztečie. Preto to netreba preháňať.




 Mojou ďalšou nutnosťou je táto kefa so zrkadielkom. Hodí sa vždy, ale hlavne po telesnej.








K tomu nadväzujú aj tieto veci. Gumička do vlasov, aby Vám nelietali kade-tade a na telesnú je to veľmi užitočný pomocník.










A k tomu smrdeniu patrí dezodorant a antiperspirant. Ja mám tento od Bale-y Mango Mambo. Vonia pekne. Kto uprednostňujem voňavku, doporučujem takúto miniatúrku.

A na záver mám pre Vás ešte pár tipov ako si ozdobiť zošity.



Komu sa jednoducho nechce, nech si kúpi nejaký s potlačou.
Určite mi dajte do komentárov vedieť aké sú tie vaše nezbitnosti a kľudne sa pochváľte fotkami Vašich zošitov, ktoré mi môžete zaslať na môj email >> suziet.blog@gmail.com
Ak na mňa máte nejakú otázku, určite neváhajte a opýtajte sa ma na mojom asku kde som ako suzieT_blog >> http://ask.fm/suzieT_blog
Prajem Vám všetkým ešte pekný zbytok prázdnin! Užite hlavne v zdraví.













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára