Followers

6. septembra 2015

Obľúbenci za leto

Ahojte,
Dnes tu pre Vás mám novú sériu, ktorú určite poznáte od youtube-eriek. Myslím, že viete  o čo ide. Mám 10 kategórii a budem sa snažiť do každej niečo umiestniť. Myslím, že viac viete tak ideme nato!

1. Kniha

Cez leto som toho síce chcela prečítať viac, ale ak si to tak spočítate, dostanete 6 kníh. Okolo série Divergencia-Rezistencia-Experiment bolo docela veľké haló. Film Divergencie som videla, ale žeby ma nejako veľmi zaujal povedať nemôžem. Nebol zlý, to nevravím, ale mohlo to byť lepšie. Kniha bola o trochu lepšia. Rezistenciu ako film som ešte nevidela a neviem čo mám čakať, no ak to bude tak ako v knihe bude to dobré. Príjemne ma prekvapil koniec Experimentu, ale trochu som tomu nepochopila a strácala som sa tam. 
Ďalej som čítala sériu Hier o život. Hry o život asi pozná každý. Nevravím, že je to šálka kávy pre každého. Ani mne sa zo začiatku nepáčil film, ale postupne som si ho zamilovala. Milujem tú pointu filmu. teraz keď viem ako to skončí, musím povedať, že neľutujem. Určite stojí za pozretie a prečítanie. Ďalší diel je Skúška ohňom. Katniss musela byť potrestaná za "menšiu vzburu", keď chcela zjesť jedovaté bobule. Kniha ako celý príbeh je plný prekvapení, nových vecí a hlavne veľmi napätý. Posledná tretia časť je Drozdajka, na ktorú som sa tešila najviac. Film je rozdelený na 2 časti a 2. má vyjsť v novembri. Milujem ten príbeh a je mi trochu ľúto pár vecí, ktoré nemôžem povedať, inak by som prezradila trochu deju. Ale určite stojí za prečítanie.

2. film

Ja som si cez prázdniny strašne obľúbila filmy od Marvelu. Niektoré som videla aj viackrát a neľutujem. Najviac sa  mi určite páčil Thor. Zamilovala som si ten film. Ak ste nevideli, určite kuknite.


3. kozmetika
V lete sa potíme a pleť sa nám mastí. Ja mám tak priemerne mastnú pleť a tak som nechcela aby trpela, keďže sa potí a k tomu sa ešte aj opáli. Používala som každý druhý deň tento čistiaci gél od Baley. Musím povedať, že tá pleť potom bola príjemne jemná a vyzerala oddýchnuto.

4. oblečenie
Toto tričko milujem! Netuším odkiaľ je, ale neľutujem, že ho mám. Je to určite tričko, ktoré by som nevymenila. Je z príjemne ľahkého materiálu, ktorý je na leto veľmi dobrý. Nosila som ho veľmi často a určite by ste si mali niečo podobné kúpiť.

5. Jedlo
Keďže cez leto len jeme a jeme, ja som si obľúbila melón. Neviem čo viac k tomu povedať. Jednoducho melón.

6. random vec
Ako random vec som zvolila túto vec od Fa. Neviem ako to nazvať. Je to jednoducho antiperspirant, ktorý v lete používa skoro každý. Ja som si kúpila tento a musím povedať, že mi vyhovuje. Nevravím, že lepšie nie sú, ale plní to svoj účel.

7. pesnička
Tých je tu hneď niekoľko:
A v poslednej dobe som si zamilovala tieto novinky

8. bloger/vloger
Musím povedať, že za toto leto som sa najviac tešila na videa a príspevky od A cup of style. Dievčatá sú taká moja malá inšpirácia.

9. aplikácia
V tejto kategórii dnes mám hru, ktorú určite poznáte >> Kardashian Je to vlastne hra od Kim.

10. bežná/každodenná vec
A v tejto kategórii je opäť tento antiperspirant.

A to je vlastne na dnešok už všetko. Dúfam, že sa Vám článok páčil a na nový sa môžete tešiť v piatok. Určite mi do komentárov dajte vedieť, čo máte v jednotlivých kategóriach Vy. Ak máte nejaké nápady na nové články, taktiež mi ich môžete napísať dole. Nezabudnite na môj ask >> suzieT_blog alebo môj meil >> suziet.blog@gmail.com
                                                                                                                         Suzie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára