Followers

26. augusta 2015

Back to school

DIY notebooks #2 

Ahojte!
Dnes tu mám pre Vás sľúbené pokračovanie DIY notebooks. Ešte raz vravím, že týmto Vás chcem len inšpirovať. Určite ešte pár článok Back to school vyjde. Ale teraz už šup šup na DIY :)

Tak ako prvý, som pre Vás vybrala tento s ananásmi. No nie nie je cute? Môžete použiť akúkoľvek predlohu :)
Budeme potrebovať:
  • zošit
  • temperové farby
  • štetec
  • lepidlo 
  • predlohu
  • papiere
  • rezák (kto má pevné nervy a je precízny, použite nožnice)
1. Najprv si zošit obaľte v papieri, ktorý sa Vám páči.
2. Predlohu vyrežte. Myslím tým, tie čierne časti.
3. Už vyrezanú predlohu si položte na zošit, tam kde by ste daný obrázok chceli mať. Potom už len stačí prejsť štetcom a farbou. 

A vualá, zošit je hotový!


Ako ďalší zošit tu mám tento s galaxiou. Mne sa veľmi páči a tak si ho môžete vyrobiť aj so mnou. Ako už asi viete, na toto nie je presný návod ako si vyrobiť galaxiu. Je to čisto len na Vás. Ja som tam možno nemala dávať tú čiernu, ale čo už. 
Budeme potrebovať:
  • zošit
  • papier
  • húbky
  • lepidlo
  • temperové farby
  • paletu
  • lepidlo
  • štetec






  1. Najprv si pripravím farby, ktoré budeme používať. Je to čisto len na Vašej fantázii.
  2. Potom začnete s húbkami farby nanášať. Húbky vytvoria efekt, ktorý by ste so štetcom nedosiahli.Je jedno odkiaľ začnete, kľudne aj v strede. 
 
3. Keď ste už naniesli farbu, nezabudnite na hviezdy. Niektoré nakreslite, iné pomocou štetca a prskaním dorobte na papier. Je to celkom zábavné.
4. Potom vezmite tekuté lepidlo a celé to pretrite. Nechajte v pokoji vyschnúť.
5. Ak už vyschlo aj lepidlo, papier roztrihnite na 2 časti. Je to kvôli tomu, že kancelársky papier Vám neprekryje celý zošit. Pridajte k tomu ešte aj okraj. Inak to nejde. Jedine, že by ste kreslili hneď na zošit.
 Ako na okraj? Ten som robila v minulom článku >>  OKRAJ
 A vualá, zošit je hotový!

 Ja som s výsledným lookom celkom spokojná. A čo vy? dajte mi do komentárov vedieť!
 Dúfam, že som Vás týmto inšpirovala a Vy si vyrobíte niečo podobné! Určite mi dajte do komentárov vedieť a kľudne sa pochváľte fotkami, ktoré mi môžete zaslať na môj email >> suziet.blog@gmail.com
Aak na mňa máte nejakú otázku, určite neváhajte a opýtajte sa ma na mojom asku kde som ako suzieT_blog >> http://ask.fm/suzieT_blog
Prajem Vám všetkým ešte pekný zbytok prázdnin! Užite hlavne v zdraví.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára