Followers

22. augusta 2015

Back to school

DIY notebooks

Ahojte,
keďže o necelý týžden začína opäť škola, ani ja ju nemám rada, tak tu pre Vás mám tieto DIY. Určite všetci viete čo to DIY je, takže to vysvetľovať nebudem, Keďže táto téma je už dosť ohraná a väčšina sa opakuje, snažila som sa vyrobiť niečo, čo by Vás mohlo inšpirovať a vyrobiť si niečo podobné. Takto si môžete spríjemniť posledné chvíle prázdnin a v škole Vás to určite nakopne! :) Tak poďme na to!
                                                     
Na tento prvý veľmi jednoduchý Donutový zošit budeme potrebovať:
  • zošit
  • papiere na prekrytie (je na Vás akú farbu zvolíte)
  • lepidlo
  • nožnice
  • vytlačené donuty 

POSTUP:
1. Najprv si zošit obaľte do papiera. Ak ako ja používate kancelársky, použite 2 vrstvy.
2. Potom nastrihajte donuty. Použite veľkosti a farby aké chcete a aké sa Vám páčia.
















3. Donuty si rozmiestnite na zošit a potom ich nalepte. Kľudne nechajte niektoré aj vyčnievať a potom ich odstrihnite. Ak chcete aby bol zošit pevnejší, pretrite ho vrstvou Herkulesa.


A vualá zošit je hotový.


Ako druhý DIY tu mám zošit, na ktorý som používala obrázky, ktoré pre mňa niečo znamenajú, alebo sa mi jednoducho páčia. Budeme potrebovať:
 
  • zošit
  • papiere
  • lepidlo
  • nožnice
  • obrázky(kľudne použite z časopisov)
  • pravítko a pero
POSTUP:
1. Zošit opäť obalíme do papiera.
2. Vystrihneme obrázky. Ja som použila rovnaké veľkosti.
3. Ako ste si už mohli všimnúť, ja mám na zošite taký okraj. Ten nemusíte robiť, ale ak chcete môžete.  Bude Vám treba nejaký iný papier, z ktorého odstrihnete pás dlhý ako Váš zošit, ale široký 3,5-4 cm. Záleží to podľa hrúbky.
4. Pás nalepte na zošit. Ja som si spojila body hore a dole a potom som to podľa čiary zohla, aby som vedela pokiaľ mám lepiť. Následne nalepte obrázky. Snažte sa dodržiavať rovnaké medzery, aby to vyzeralo lepšie.

A vualá zošit je hotový.




















Ako si vyrobiť tento "ombré" zošit? Je to jednoduché, ale treba Vám k tomu trpezlivosť.
Budeme potrebovať:
  • zošit
  • papiere
  • lepidlo
  • suchý pastel alebo kriedy
  • tekuté lepidlo  alebo lepidlo v spreji
  • vlhčené utierky
  • pravítko a pero
POSTUP:
1. Opäť si zošit zabaľte do papiera. Potom ak chcete môžete si vyrobiť taktiež takýto okraj, podľa návodu vyššie. 

2. Odstrihnite si papier veľký ako stránka Vášho zošitu. Potom ho začnite "natierať" suchým pastelom, tak aby ste dosiahli ombré efekt. Následne ho rozotrite vlhčenou utierkou. tento proces môžete opakovať koľkokrát chcete, ale dajte pozor aby ste nezošúchali papier.
3. Ak už ste spokojní so vzhľadom, zošit potrite tekutým lepidlom, aby ste nič iné nemali od suchého pastelu. Ja som tento krok robila trikrát! -Keď som ho potrela lepidlom a následne chcela preniesť na miesto kde by mohol schnúť, spojil sa a potrhal.-
4. Myslím si, že všetci vieme, ako zošit dokončiť. Nalepíme vyschnutý papier a potom okraj.
A vualá zošit je hotový.
               


Na zošity už stačí len nalepiť menovky a konečne budete mať zošity krajšie ako tie z obchodu. Všetci majú tie rovnaké a to je už klišé, tak neváhajte a vyrobte si originál. No a ak sa Vám do toho nechce, tak si jednoducho kúpte nejaký s peknou obálkou.




Dúfam, že som Vás týmto inšpirovala a Vy si vyrobíte niečo podobné! Určite mi dajte do komentárov vedieť a kľudne sa pochváľte fotkami, ktoré mi môžete zaslať na môj email >> suziet.blog@gmail.com
Aak na mňa máte nejakú otázku, určite neváhajte a opýtajte sa ma na mojom asku kde som ako suzieT_blog >> http://ask.fm/suzieT_blog
Prajem Vám všetkým ešte pekný zbytok prázdnin! Užite hlavne v zdraví.
                                                                                                                                              Suzie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára