Followers

16. augusta 2015

Back to school

Outfits

Ahojte,
dnes som si pre Vás pripravila tieto 3 outfity do školy. Kľudne ich môžete zobrať aj na začiatok šk. roka. Nemusíte si kúpiť presne tieto kúsky, ale verím, že sa necháte inšpirovať. :) Berte to s nadhľadom, keďže ja iba začínam a takto by som si to obliekla ja. Mne sa to takto páči a Vy si to môžete prerobiť ako len chcete.  Určite mi do komentárov napíšte, ktorý outfit sa Vám páčil najviac:)

Takže 1. outfit sa skladá z :
Mne osobne sa tento outfit páči a je aj slávnostný, čo sa ma začiatok roka hodí. Top s takýmto motívom si už nežiada nič extra. Keďže chceme aby vinikol, zvolila som túto "vínovú" sukňu. Myslím, že to vyzerá dobre. K tomu keďže ja nenosím opätky som zvolila balerínky. Môžete si vybrať čierne alebo taktiež vínové. Kabelka je modrá, v odtieni modrej na tope. Šperky taktiež nič extra. Malá zlatá náušnice a sadu náramkov.

2. outfit sa skladá z:
Tento outfit je taký letný, na teplé dni. Myslím, že týmto by steurčite nič nepokazili. Viem, že crop topy nie sú pre všetkých, ale mne sa jednoducho tento outfit páčil. Kimono je podľa mňa úžasná vec. Ak idete niekde na fesťák, určite by ste si mali nejaké kimono zohnať. Šortky s vysokým pásom určite nemusím komentovať. Čo je na nohy v takýchto teplotách lepšie ako ľahučké sandálky? Prstene, náramok a náušnice som volila v zlatej farbe. Možno sa Vám zdá, že sandálky sú strieborné, ale nie sú. 
3. outfit sa skladá z:
Tento posledný je skôr na chladné rána a teplejšie dni. Neviem síce ako bude v septembri, ale dúfam, že nie takto ako teraz v auguste. To by som asi neprežila a v škole by sme sa topili. Každopádne šperky som nedávala žiadne. K tomuto by som volila len niečo jemné, aby vynikol blazer. 6iadne masívne šperky. béžová topánky a hodinky nič nepokazia. Roztrhaná nohavice tomu dajú viac ležérnejší podtón. Ak chcete pôsobiť viac elegantne, zvoľte klasické skinny jeany. (dúfam, že sa to píše takto)

A to je na dnes všetko. Dúfam, že som Vás aspoň trochu inšpirovala. na ďalší článok sa tešte v stredu!
                                                                                         Suzie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára