Followers

17. augusta 2016

Čo robiť keď sa nudíte

Ahojte,
dnes tu pre Vás mám ďalší článok, v ktorom sa zameriam na nejaké aktivity, ktoré môžete vyskúšať keď sa budete nudiť. Mne aj Vám to môže poslúžiť ako zoznam, ktoré budem plniť keď budem mať nejaký voľný deň a budem sa nudiť. Myslím si, že tieto aktivity môžete robiť hocikedy. Nezáleží to od prázdnin, dovolenky alebo od toho, či ste chorí..až na niektoré. Ale poďme už na to.

1. Vytrieďte si šatník


Možno ani netušíte koľko zbytočného oblečenia máte v skrini. Dúfam, že nie som jediná, ktorá ma v skrini tonu oblečenia, ktoré nenosí. Ja som už s triedením začala, ale niektorých vecí mi je ľúto sa zbaviť. Ale niekedy je treba sa utnúť a spraviť to, čo je dobré. Veď predsa keď si chcem kúpiť nové oblečenie, ale v skrini mi zavadzia to staré, kam ho dám? Tak preto je nutné si svoj šatník vytriediť. Oblečenie, ktoré nechcete nosiť môžete predať, darovať na charitu, posunúť mladšej sestre, sesternici..komukoľvek.



2. SPA day
Určite nie som jediná, ktorá nemá čas na nejaký deň keď sa stará sama o seba. Tým myslím, že sa starám o svoju pleť, pokožku, telo. Celý deň si dám napríklad masku, peelingy, dám si teplú vaňu, spravím si nechty, umyjem vlasy a dám si na ne masku..Robím rôzne veci, ktoré nestíham cez normálne dni. Uvidíte, budete sa cítiť lepšie.

3. Prechádzka
Kedy ste sa naposledy boli prejsť? Len tak. Pokochať sa nejakým pekným výhľadom, prevetrať si hlavu? Teraz máte čas. Môžete sa ísť prejsť niekam do mesta, k vode alebo do lesa. Osobne si myslím, že les je na pekné prechádzky úplne ako stvorený, no ak to nie je niekdy blízko domov, určite tam nechoďte sami, by sa Vám niečo nestalo. Kľudne vezmite aj psíka, priateľa či kamarátov.

4. Movie day
Ak nemáte cez pracovné dni si napríklad pozrieť Váš obľúbený seriál, alebo film, teraz máte šancu. Nie je nič lepšie ak je vonku škaredo, spravíte si popcorn, zoberiete Colu a pustíte si film/seriál, ktorý chcete. To v podstate môžete robiť celý deň. Budete mať seriálový maratón.
Zavolajte kamarátov a spravte si napríklad filmový večer. 

5. Upratujte


Áno, viem čo si myslíte. Ani ja nemám rada upratovanie ako napríklad utieranie prachu, vysávanie, umývanie kúpeľne a podobne. Ale ak si upracete svoju izbu, komu tým ublížite? Utrite všetky poličky antibakteriálnymi utierkami, povyhadzujte zbytočnosti, ktoré nepotrebujete. Je toľko vecí, ktoré môžete v izbe upratať. Tak šup do toho!


                                                                               
   6. Čítajte
Možno nemáte stále čas na čítanie, ale teraz je ten správny čas. Vezmite si knihu, nakrájajte si vaše obľúbené ovocie, zalejte si čaj a relaxujte s knihou v ruke. Určite to môžete prepojiť s horúcou vaňou. A čo by bolo lepšie keby ešte začalo pršať? No pre mňa je toto perfektne strávený a využitý voľný deň

7. Učte sa




Áno, čítate správne. Aj keď sú prázdniny. Prečo by ste sa nemohli učiť?  Nemusíte sa ísť šprtať geografiu či biológiu. Choďte sa učiť napríklad cudzí jazyk alebo niečo, čo Vám v škole nejde. Pozvite kamarátov, pripravte si nejaké občerstvenie. Napríklad zmes orieškov s horkou čokoládou a ovocím. Uvidíte ako sa Vám to bude páčiť. Učte sa napríklad z kartičiek alebo používajte nejaké appky v mobile. Len pozor aby sa Vám to nezvrtlo len v ležanie na posteli, kecanie a jedenie. Veď sa chcete niečo naučiť, či nie?




8. DIY
Ja prázdniny milujem hlavne aj kvôli veciam, ktoré si môžem sama vyrábať. Na internete je veľmi veľa inšpirácii, ktoré Vám s týmto pomôžu. Vyrobte si dekorácie do izby, vyrobte si vlastný dizajn na zošity do školy.. je toho veľa čo môžete vyskúšať. Len treba chcieť.

9.Nakupujte


Nemusíte ísť ani preč z domu ak nechcete Jednoducho nakupujte cez internet. Ja tým zabijem vždy toľko času... Väčšinou takto nakupujem len oblečenie, ale niekedy sa mi to natiahne aj na niekoľko hodinový nákup. Potom už len z košíka vyhadzujem položky, aby som sa zmestila do svojho rozpočtu. 




10. Tancujte, cvičte, choďte si zabehať
Spojte dobre s užitočným. Máte voľný deň a nudíte sa. Tak prečo to nevyužiť na šport? Puste si hudbu a tancujte po celom dome. Na Youtube je veľmi veľa videí s cvikmi, ktoré môžete vyskúšať. Alebo je tu druhá možnosť a to ísť do fitka. J uprednostňujem cvičiť doma, ale je to každého vec. Ak je vonku pekne tak si môžete ísť kľudne aj zabehať. veď prečo nie? Teraz máte čas.




Toto sú moje typy na nejaké aktivity, ktoré môžete vykonávať keď sa budete nudiť. Určite mi do komentárov dajte vedieť čo robíte Vy, keď sa nudíte.
Nájdete ma tu:
Ask>> suzieT_blog
Meil>> suziet.blog@gmail.com
                                                                                                                                                          Suzie

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára